Terug naar overzicht
Hoi Evahttp://palmasceremonie.be/index.php Dit is ons trouwvervoer, heel vriendelijke mensen met een passie voor oldtimers. Je kan hen misschien eens contacteren.Succes!GroetjesStephanie10/07/2010
Oej, net gezien dat je op dezelfde dag trouwt als ons... Hopelijk kan iemand anders je helpen dan. Verloop alles een beetje vlot met de voorbereidingen?GroetjesStephanie
hej stephanie, had henal gecontacteerd (ze zeiden trouwens dat ze nog vrij zijn die datum!?) maar vind hun prijzen toch nog aan de dure kanteva
Hoi EvaZe zijn idd niet van de goedkoopste. Het kan zijn dat ze nog vrij zijn, ze hebben twee ivoorkleur wagens, die ene staat nog niet op de site en hun zoon rijdt ook met hun wagens dacht ik.GroetjesStephanie
ey,mijn vader geeft zo'n auto, maar we wonen wel in w vl en de wagen rijdt momenteel niet :s anders graag
hej Ilse,We trouwen maar binnen 5 maanden hé, moest die tegen dan terug rijden kan je mij even contacteren (in geval we nog geen zouden hebben :-) ) mijn emailadres is eva_naessens@hotmail.comgroeteneva
ey,kzal eens informeren bij mijn papa, maar mss kent hij nog iemand anders die zo'n wagen geeft ik laat je in elk geval iets weten. Die van mijn papa is wel een zwarte als dat geen probleem is
hej Ilse,een zwarte is fantastisch :-)alvast bedankt om eens te luisteren!groeteneva
onze ivoorkleurige wagen kwam ook van palmasceremonie, echt suppervriendelijke mensen en mooie wagen. Neem er zeker eens een kijkje. www.heidienwouter.bruiloftsite.nl
www.retro.be
hebben eindelijk een traction avant gevonden, via de citroen club, en het beste van al, het is een zwarte! We wouden absoluut geen witte we betalen nu slechts 150 € voor een halve dag en 100km vanaf eerste oppikpunt, en aangezien we zeker niet meer dan 100km moeten doen is dus een zeergoede prijs.