TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Saar
5-6-2010
|
9-2-2010 14:34:21
Wij maken exact hetzelfde mee, niet aantrekken, het is jullie dag en als jullie dat mooier in het plaatje vinden passen, dan is dat zo! Wij geven ook niet toe zenne ;-)
|
|
sarah
14-8-2010
|
9-2-2010 14:36:35
ik vind het een beetje lastig, want zo blijven volhouden begint voor spanningen te zorgen. Nét omdat hij er zelf ook altijd over begint.
Er moet precies altijd één iemand moeilijk doen en net als je dat probleem van de baan hebt, duikt er een ander op :)
|
|
monica
22-5-2010
|
9-2-2010 14:38:22
wij hebben ook iets in die aard voor.. wij hebben voor alle mannen van de suite ook een kostuum gehuurd. Nu zou bij de gekozen das best een champagnekleurig hemd zijn. Niemand maakt daar spel van, enkel mijn schoonouders.. das weer te duur.. als zij de enigen zijn waar maken ze zich dan zo druk om vind ik? Pas je verdorie eens aan aan de rest... enkel voor hen zou er nu een wit hemd moeten worden gedragen door iedereen terwijl dit minder mooi is.. ik ga ook blijven proberen!! Dus jij ook doen! :-)
|
|
Els
29-5-2010
|
9-2-2010 15:32:09
Dag Sarah
dit weekend waren bij ons de mannen van de suite aan de beurt. Eerst was ik ook van plan om de mannen elk hun zin te laten doen, maar dat trekt er toch meestal niet op, vind ik. Ze hebben hele mooie kostuums in de speciaalzaken, dus ik zou het vreemd vinden dat hij zich in zo'n kostuum niet op zijn gemak zou voelen. Hij zal zich eerder op zijn ongemak voelen als hij als enige iets anders draagt. Niet plooien zou ik zeggen ;-) Bij ons is het een grijs kostuum geworden, met een ecru hemd en een das in dezelfde kleur.
Veel succes nog Els
|
|
Leen
8-5-2010
|
9-2-2010 15:38:46
Ik snap eigenlijk echt het idee van suitekledij niet ! Iedereen doet toch graag zijn eigen kledij (goesting) aan.
Als je dan perse mensen er wilt laten 'uitkomen' kan je die toch op een andere manier laten uitkomen.
Met een bloemeke bijvoorbeeld !
|
|
sarah
14-8-2010
|
9-2-2010 15:53:23
Ik vind het gewoon mooier als alle mannen hetzelfde kostuum dragen. vooral op de foto's enzo. Dit is een persoonlijk idee.
Ik begrijp dat andere mensen hier niet zooveel belang aan hechten, maar als niemand van de suite dit een probleem vindt, buiten mijn schoonvader, wordt het een probleem.
Het is onze dag en dat is het enige dat we vragen van de mensen. Ik begrijp dan niet goed, wat het probleem is om voor één dag onze wens te respecteren.
Het gaat tenslotte maar om een kostuum. Als er nu iemand zegt; het gaat toch maar om een 'kostuum', dan kom ik terug op hetzelfde dat er maar één iemand een probleem van maakt. Wat dus een probleem creëert.
|
|
Nathalie
17-7-2010
|
9-2-2010 16:29:17
Wij gaan geen kostuums huren, ik heb gewoon gezegd dat iedereen dezelfde kleuren moet aanhouden, wat wil zeggen een zwart of donker grijs kostuum. gewoon om te vermijden dat er een licht blauw of grijs tussen zit.
|
|
Carolina
1-8-2009
|
9-2-2010 19:07:56
Ik heb enkel gevraagd om deftige kledij te dragen. Voor sommige ook al een opgave hoor.
Maar allemaal persé hetzelfde aandoen? Waarom zeg je niet bv. zwarte kostuum vest, van wat merk of soort maakt toch niet uit. Je hebt zo ook een geheel. Mensen dwingen dingen aan te doen die ze niet zien zitten zou ik nooit doen. Dit gaat op je trouwdag toch wringen.
Allemaal eenzelfde bloemetje opgestoken valt ook op hoor.
groetjes, Carolina
|
|
Hannelore
7-8-2010
|
9-2-2010 19:33:57
Ik begrijp je helemaal Sarah! Bij mij zijn het ook de schoonouders die telkens weer iets nieuw vinden om moeilijk over te doen (terwijl ze totaal ni helpen met de voorbereidingen of nooit eens vragen hoe alles vlot). Ik had graag dat de mannen van de suite een donkergrijs kostuum aandeden. Voor de goede vrede heb ik daar dan grijs of zwart v gemaakt. Maar is nog niet goed genoeg voor meneer (schoonvader), hij wilt persé zijn donkerblauw kostuum met witte streepkes aandoen, *zucht*.......
|
|
bride
5-6-2010
|
9-2-2010 22:27:20
niet plooien zou ik zeggen. het is JULLIE dag, niet de zijne. trouwens, sinds wanneer hecht een man zoveel belang aan hetgeen dat hij moet dragen?
|
|
Kathleen
14-5-2010
|
10-2-2010 8:24:22
Waar jullie je druk over maken. Mijn schoonvader wil in zijn vertrouwde blauwe jeans komen met een tshirt, sportsloefen en een jas die hij in de éne of de andere manège gekocht heeft. Het zal al een hele opgave worden om hem te overtuigen om voor onze grote dag gewoon iets deftig aan te doen. Dit hoeft voor mij zelfs geen kostuum te zijn. Een mooie geklede broek met een hemd en een vest vest daarover met daaronder geklede schoenen zijn voor mij al voldoende.
Groetjes, Kathleen
|
|
Wendy
28-8-2010
|
10-2-2010 12:08:29
Hey Sarah,
ik zou een beetje op zijn gemoed spelen om zijn principes voor 1 dag even langs de kant te zetten. Als dit echt jouw wens voor jullie trouwdag dan kan hij dat toch moeilijk weigeren? In discussie gaan in zo'n geval helpt zelden of niet. Laat hem gewoon blijken hoe erg je het vindt dat hij zich zo opstelt en wat jouw gevoel hierbij is.
Groetjes
|
|
Ellis
19-6-2010
|
10-2-2010 12:34:01
Hallo,
Bij ons identiek hetzelfde probleem maar probeer je er niets van aan te trekken want hij dit misschien nog 100x vermelden en doe of je er geen oren naar hebt.
Zeg gewoon dat dit jullie wens is en dat je het er verder niet meer over wil hebben. Natuurlijk zijn dit geen garanties maar probeer het maar... Hij doet dit toch ook en hoopt mss zo om toch zijn zin te krijgen. (wat natuurlijk niet verweten kan worden) maar het blijft toch ook jullie trouw denk ik en deze geste is nu niet zoveel gevraagd...
Succes en groetjes,
|
|
sandra
19-12-2010
|
10-2-2010 13:30:41
Hallo ,
Wij hebben niemand verplicht een kostuum te laten aantrekken. Wat ben je ermee als die persoon/personen zich er een ganse dag ongemakkelijk in moeten voelen. Enkel mijn broer en mijn pa hadden een kostuum aan. alle anderen die in de suite liepen hadden iets aan waar ze zich goed invoelen. Zolang ze maar netjes en er verzorgd uitzien,toch ? Ik heb me op geen enkel moment geergerd aan het feit dat niet iedereen in dezelfde trend in de suite liep . grts
|
|
Delphine
18-6-2010
|
13-2-2010 1:06:19
wij zitten met exact hetzelfde probleem! mij a.s. noch zijn broer, noch zijn zus willen betalen; zelf doe je er alles voor als ze iets vragen of er is ruzie ze verdienen mss 3 keer zoveel dan ons! dat zijn nog de ergste! nu moeten we gaan liegen en doen ; ik heb hier allemaal geen zin in.. langs mijne kant doen ze er helemaal niet moeilijk over en ik heb zo te doen met mijn liefje die zich er erg druk in maakt.. maar dan vraag ik me af.. horen wij dit te betalen? nee toch?
|
|
liesbeth
26-6-2010
|
13-2-2010 12:09:29
Hoi ik begrijp helemaal hoe jij je voelt. de vriend van mijn vriendin, die getuige is, vond het ook teveel geld. Om alle spanningen te doen verdwijnen hebben wij het zelf maar betaald. Ze geven ons het gevoel dat het alleen de show is die telt, en niet de huwelijksgedachte, dat is jammer want daarom trouwen we niet, maar ja leg dat maar eens aan sommige mensen uit. een vrouw mag 1000euro uitgeven aan haar kledij en kapsel,... voor een man is 200euro teveel geld!?!?
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
13-2-2010 16:11:21
Ff serieus!!! Da's toch al echt gedrag van 'n bridezilla??!! Laat de mensen toch es doen waar ze zin in hebben, ja kan zeggen wat je wil, maar als dat jouw hoofdzorg is, of suite in zelfde stijl loopt of niet, dan is 't toch puur de show.
En goed, dan vind ik ook dat mensen met zulke ridicule wensen, dan ook maar alles zelf moeten betalen. Wij vinden 't ook mooi, dus snap dat wel, maar geen haar op m'n hoofd die er aan denkt mensen daartoe te DWINGEN of misnoegd te zijn als ze met die wens geen rekening houden. Ik ben allang blij als, zoals reeds aangehaald, iedereen er netjes bij loopt.
Leef toch gewoon en geniet van de essentiële dingen, de belofte trouw te zijn.
|
|
sarah
14-8-2010
|
14-2-2010 16:01:59
hey,
Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben, met dit 'probleem'
voor Kathleen vind ik het echt zielig dat je mij Bridezilla noemt hoor :) Je kent mij niet eens! Het gaat hier helemaal niet om DWINGEN en SHOW! Het gaat er om datn 1 persoon problemen maakt, die de rest niet maakt!
De belofte is natuurlijk voor ons het belangrijkste!
|
|
Edel
7-8-2010
|
14-2-2010 18:07:45
Hey,
Misschien een idee maar laat uw schoonvader kiezen welk gehuurd kostuum hij wel ziet zitten?
Groetjes, Edel 07/08/2010
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|