Terug naar overzicht
Hey,Wij hadden een retro ijskarretje staan... lekker voor jong en oud :-)Groetjes
hey, ja wij hebben ook een ijscar.groetjes
Van waar hebben jullie de ijscar?Groetjes!
Die van ons kwam van Retro in Aartselaar!Zeer goeie service!http://www.retro.be/ Groetjes
Ik weet dat je niet mag uitgaan van slecht weer maar wat dan??? Ik had gedacht aan 'ouderwets' bruidssuiker in een modern jasje! Een soort van glazen (lees plexi) bol waar je dan een mini speeltje in steekt samen met wat suikerbonen... Ik ben wel nog niet zeker want ik heb nog niet gekeken naar de prijs... Maar dit leek mij ook leuk. Een koppel had ook grote 'lekstokken' in de vorm van een hartje...
hey,wij zijn in de ava gaan rondsnuisteren bij het doopsuiker. We hebben in ons thema rood, rode suikerbonen die we zelf in een stofje gaan wikkelen zodat je een leuk pakje krijgt, verzameld in een mand voor de kindjes. In Ava vind je heel veel leuk en goedkopeoplossingen voor alles.groetjes
hey,wij gaan snoepjes in een zakje doen en daaraan een stempelstift hangen.dan hebben ze dubbel pleziergroetjes Sofie
www.bedankjes.nl ;)
dag, wij hebben zakjes gegeven met (hartjes) snoepjes.groetjes
wij hadden knikkerzakjes gevuld met snoep en daar een belleblaas op speelgoedautootje aan.
Wij hadden ook zakjes met hartjessnoep en een stempelstift. Wij waren voor 100 zakjes €34 kwijt. is dus géén geld, hé! Want dat komt dan op €0,34 per zakje. Wij hadden de snoep bij Makro gehaald, de stiften bij Kruidvat (12 voor €1) en de verpakking, lintjes en klein kaartje met onze namen bij AVA.Groetjes,Véro
Ik ga snoepzakjes geven.Snoep in Makro gekocht en de zakjes met lintjes bij ava.En daaraan een sleutelhanger met een beestje, ook bij makro gekocht. En echt voor niet veel geld allemaal!Mandy10/04/2010
ik wou niet enkel snoepjes geven, dus hebben we gekozen voor potloodkokertjes!Nele