Terug naar overzicht
anderhalf uur lijkt me niet te kort hoor voor een receptieje moet ook rekening houden dat zelfs als je maar anderhalf uur doet, dat het toch nog een 20-tal minuten duurt tegen dat iedereen zijn drankje op is en weg isdoordaar kan je dan een half uurtje vroeger starten
hey, 1.30 u voor receptie is zeker niet weinig. meestal loopt dit toch wat uit.
HalloWij trouwen om half 3 voor de kerk en om 16u30 begint de "algemene" receptie, duurt tot 18u en dan om 18u30 begint de receptie voor de mensen die naar het avondfeest ook komen, duurt een uurtje. Ik vond anderhalf uur eerst ook wat kort, maar ik denk dat het sowieso al een half uurtje uitloopt en ik wil ook niet te laat aan het avondfeest beginnen.Wat doen jullie met de personen die naar de kerk komen en dan naar het avondfeest? De familie die dicht woont, gaat nog even naar huis, maar wat doe je met de rest die van ver komt?GroetjesLeen
Is inderdaad een goeie vraag. We hebben een klein groepje (15 personen) ongeveer die van ver komen en de rest kan naar huis. Indien deze mensen erachter vragen, gaan we ze ook naar de eerste receptie laten komen. En jullie?