Terug naar overzicht
IK bedoelde eigenlijk een visagiste gelegen in de regio Limburg.Groetjes,Lieve
Ik heb mijn make-up op mijn trouwdaglaten doen door schoonheidssalon kim (Membruggen-Riemst). Ik was heel tevreden. Alle info vind je op www.schoonheidssalonkim.be . Ik had gekozen voor een hele lichte,naturelle make-up.groetjes
Hey Lieve,Proficiat met je verloving!Neem eens een kijkje op www.maximuz.be en als je vragen hebt contacteer ons gerust!Met vriendelijke groeten,Toon0495/23 69 21www.maximuz.be
hoikijk eens op www.divinearts.be groetjes
Hallo, Ik laat mijn make-up (aan huis) doen door Caroline Rigo. Heb haar op de huwelijksbeurs in Genk leren kennen en heb er een zeer goed gevoel bij. Haar website zegt meer... http://www.levisage.be/ .Heel veel succesAnnelies
Dag LieveNeem eens een kijkje op www.beautifulbride.be Ik ben afkomstig van Bilzen.Veel succes !
Beste Lieve, ik ben zelf visagiste/hairstyliste en heb al veel bruidjes kunnen verderhelpen. Indien je meer info wenst, graag een mailtje: hani@live.be Groetjes Hani
Beste Annelies, Weet jij waar Caroline Rigo haar "instituut" gelegen is en wat haar prijzen zijn (proefmake-up + trouwdag zelf)? Alvast bedankt! Karen