Terug naar overzicht
Hallo AnjaGeen paniek, bij mij is het net zo. Mijn vriend (verloofde) zegt ook kies maar, doe maar maar dat maakt wel dat je alleen staat voor alle beslissingen wat ik soms toch niet zo evident vind hoor ! We komen er wel :-) groetjesLien
Ik ken dat volledig. Mijn vriend zegt altijd: das jouw domein, doe maar wat je het beste vindt. Net of hij er zich allemaal niks van aantrekt. Ik moet ook alle beslissingen zo goed als alleen nemen, hoogstens geeft hij zijn mening eens, maar meestal is het voor hem allemaal gelijk. Alleen als het over geld gaat, dan heeft hij duidelijk een mening ;-)Ik denk dat het bij de meeste koppels zo is hoor!
Hoe kan je nu trouwen met iemand als je zelfs voor je trouw die beslissingen niet samen kan maken?? ik wil niet negatief klinken, maar wij doen echt alles samen... , ook al zijn we niet creatief, dan nemen we het gewoon 5-6 keer terug op, totdat we allebei tevreden zijn over onze beslissing!
Wij doen ook zoveel mogelijk samen. Zo kan je ook beiden er echt naar toe leven.
Sommigen doen alles met twee, anderen alleen. En wij zijn ook van de tweede soort ;). Zowel mijn vriend als ik hebben daar absoluut niets op tegen dat ik het misboekje ed in elkaar heb gestoken,...wat betreft ideeën: voor de uitnodigingen hebben wij een foto in zwart wit op dik wit papier gedrukt op de helft van A5 afgedrukt, daarrond hebben we een A4 kalkpapier gevouwen (op dat kalkblad staat de uitnodiging afgedrukt. (Ik persoonlijk vind dat het enorm mooi) Je ziet heel lichtjes de foto door het kalkpapier en het lijken uitnodigingen door een drukker gemaakt...mr niets is minder waar :). Wij werken voornamelijk met foto's (misboekje ed ook).
hoi,wou gewoon eventjes met je delen dat ik ook trouw op 12 augustus 2006!!veel succes met de verdere voorbereidingen. Ik ga deze maand mijn trouwjurk passen en voor de rest zitten we wel even ver hoor!! Dus geen paniek!! groetjes Inge