Terug naar overzicht
hallo,Als je twijfelt tussen Istrië en de Algarve zou ik persoonlijk voor Istrië kiezen (misschien in combinatie met een kleine sprong naar Venetië :-) )Een paar jaar terug ben ik naar Kroatië geweest en heb een fantastische vakantie gehad van twee weken, er was altijd wel iets te doen, veel te zien ook. Vorig jaar zijn we dan een weekje naar de Algarve geweest (ik was al een naar de regio van Porto geweest) en moet zeggen dat ik na een week toch wel uitgekeken was. Maar alles hangt natuurlijk af of jullie strandmensen zijn of niet :-) Wij worden namelijk onozel na een uurtje strand!Nog veel succes met de beslissing.groetjeseva
Hey, Wij willen het ook binnen Europa houden en trekken daarom een weekje naar de Noorse fjorden. (een cruise)Groetjes, Kathleen14.05.2010
wij gaan naar kreta!
Hallo bride,Wij gaan op huwelijksreis naar Tenerife.Groetjes Yentl22/05/2010
Ik zou voor Kroatië gaan. Echt prachtig land, vriendelijke mensen, ik vond het er alvast geweldig!Ben voorbije zomer naar de Algarve geweest en dit was ook heel mooi hoor. Alleen ergerde ik mij dood aan de Engelse toeristen daar die naar mijn mening vele stadjes ook echt verpesten.Maar als je naar een kleiner afgelegen dorpje gaat heb je daar wss geen last v natuurlijk.Als je nog voor andere bestemming zou gaan: zuid-Kreta! Heel Kreta is mooi maar het zuiden is minder toeristisch en ik persoonlijk vind dat toffer.