Nu Online
Momenteel zijn er 679 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

9-2-2010 22:21:09
Hallo,
iemand een idee voor een huwelijksreis? we zouden het zoiezo binnen europa willen houden, maar willen ergens ook wel er iets speciaal van maken. momenteel gaat het tussen de Algarve (portugal, met het vliegtuig) en Istrië (Kroatie met de auto). we geraken er echter niet uit, dus tips of nog een volledig andere bestemming zijn zeker welkom

bride
5-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 563

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik9-2-2010 22:37:26

hallo,

Als je twijfelt tussen Istrië en de Algarve zou ik persoonlijk voor Istrië kiezen (misschien in combinatie met een kleine sprong naar Venetië :-) )

Een paar jaar terug ben ik naar Kroatië geweest en heb een fantastische vakantie gehad van twee weken, er was altijd wel iets te doen, veel te zien ook. Vorig jaar zijn we dan een weekje naar de Algarve geweest (ik was al een naar de regio van Porto geweest) en moet zeggen dat ik na een week toch wel uitgekeken was.

Maar alles hangt natuurlijk af of jullie strandmensen zijn of niet :-) Wij worden namelijk onozel na een uurtje strand!

Nog veel succes met de beslissing.

groetjes
eva

Kathleen
14-5-2010
 Meld misbruik10-2-2010 8:15:57

Hey,

Wij willen het ook binnen Europa houden en trekken daarom een weekje naar de Noorse fjorden. (een cruise)

Groetjes,
Kathleen
14.05.2010

katrien
8-5-2010
 Meld misbruik10-2-2010 12:04:13

wij gaan naar kreta!

Yentl
22-5-2010
 Meld misbruik10-2-2010 22:34:20

Hallo bride,

Wij gaan op huwelijksreis naar Tenerife.

Groetjes Yentl
22/05/2010

Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik11-2-2010 17:03:39

Ik zou voor Kroatië gaan. Echt prachtig land, vriendelijke mensen, ik vond het er alvast geweldig!

Ben voorbije zomer naar de Algarve geweest en dit was ook heel mooi hoor. Alleen ergerde ik mij dood aan de Engelse toeristen daar die naar mijn mening vele stadjes ook echt verpesten.
Maar als je naar een kleiner afgelegen dorpje gaat heb je daar wss geen last v natuurlijk.

Als je nog voor andere bestemming zou gaan: zuid-Kreta! Heel Kreta is mooi maar het zuiden is minder toeristisch en ik persoonlijk vind dat toffer.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums