Terug naar overzicht
Hoi,Misschien kan jullie nichtje net voor jullie binnen gaan in de kerk het gangpad bestrooien met rozenblaadjes! Of je kan haar samen met jullie jongste zoon de ringen laten brengen! Dat je nichtje jou ring naar voor brengt en jullie zoontje die van je man!Voor jullie jongste zoon is een knuffel wel een geschikt cadeau maar wat geef je aan de oudsten? Snoep? Weet het eigenlijk zelf niet zo goed, sorry!Hopelijk heb ik je toch een beetje kunnen helpen!Grtz Debra(11/08/06)
Nog een vraagje: lopen de bruidkindkes voor of achter je in de kerk??Groetjes Cindy
Hoi CindyDe kindjes lopen voor je in de kerk.En ja je kan ze roze blaadjes laten strooien.of je kan ze ook een boeketje geven he.En mag ik eens vragen jij bent toch niet van Ekeren hegrts 10.06.2006
CindyIk heb een vraagje, ik lees net dat je dochter 11 is, wat ga je haar laten aandoen. Ik weet niet goed wat ik mijn zusje (12) moet laten aandoen en waar ik ervoor terecht kan. Dacht aan communiekleren....GroetjesTascha
AAN NATASCHA,We gaan de meisjes hetzelfde laten aandoen, wat ..., dat weten we nog niet goed.Aan communiekleding hadden we ook gedacht ( bij SKM hbben ze zeer veel keuze ) misschien iets leuks bij Mexx, daar gaan we voor kijken begin februari denk ik, als de lente-zomer collectie er dan al is natuurlijk.Onze jongens laten we ook hetzelfde aandoen. Is niet zo makkelijk om 4,5 en 9 jaar samen te kleden.Groetjes Cindy
Een knuffel kan voor de oudsten ook nog geschikt zijn, als ze natuurlijk zot zijn van knuffels. Ikzelf ben 22 jaar en ben nog zot van knuffels. Ik ken er trouwens veel die al ouder zijn en nog zot zijn van knuffels.