Terug naar overzicht
Hey Saraop kapaza is er iemand die zelf ringkussens maakt, er staat zelfs een voorbeeld bij met namen geborduurd op.Ik heb het even opgezocht, dit is de link:http://www.kapaza.be/Kleding/Dames_Trouwkleding/2294713... veel plezier met het kiezen!Els
Hallo Sara,wij hebben ons ringenkussentje laten maken door de ma van mijn vrouw. Zij doet aan kantklossen en heeft onze trouwdatum en de letters van onze voornamen in kant gemaakt. Ze heeft ook een lintje en een kanten boordje gekantklost. Dan hebben we een stukje stof gekocht in een stoffenwinkel van een satijn dat heel veel lijkt op de stof van mijn vrouw haar trouwjurk. Er was geen retouche aan het kleed gebeurd, dus kon de bruidswinkel ons geen stukje meegeven. Dan heeft mijn schoonmoeder van dat alles een heel mooi en persoonlijk ringenkussentje gemaakt.Misschien ken jij iemand in je buurt die handig is met een naaimachine en aan handwerk of kantwerk doet? Anders kan je misschien een kantclub contacteren die het voor je wil maken? Het materiaal kost heel weinig, maar als ze je de uren die er in kruipen gaan aanrekenen...Hopelijk heb je hier iets aan...Sarina en Filip
bruidsparadijs in merksemstaat zelfs op hun websitegrLizi
Bedankt voor de tips! Ik ga het eens uitzoeken...Groetjes, Sara