Nu Online
Momenteel zijn er 737 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

1 juli 2006

29-11-2005 11:35:32
Hoi,
Nu donderdag is het nog 7 maanden te gaan en dan stappen we in het huwelijksbootje. Het begint plots allemaal snel in zicht te komen. De zaal, het vervoer, de foto-en videograaf, de ceremoniemeester en mijn kleed zijn al ok. Zijn er dingen die ik over het hoofd zie en nog moet regelen. Of kunnen al de andere dingen nog wel even wachten? Hoeveel maanden voor de trouw moet je de ondertrouw bij de pastoor doen en wanneer moet je op het gemeentenhuis binnenlopen om de officiële papieren te regelen? (het uur van de kerk en gemeentenhuis ligt al wel vast hoor). Zijn er nog mensen uit de Kempen die 1 juli 2006 trouwen?

Lies

Lies
1-7-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 912

Sofie
1-7-2006
 Meld misbruik29-11-2005 11:48:13

Hallo Lies,

wij trouwen ook op 1 juli 2006! Leuk om te weten dat er nog andere koppels zijn. Wij zijn wel niet uit de kempen maar uit het leuvense. We staan ongeveer even ver als jullie met de voorbereidingen. Voor het gemeentehuis ga ik de eerste week van januari alles regelen omdat vanaf 1/1/06 de wetgeving verandert rond de documenten, dan moet je zelf niet zoveel meer documenten bijeen verzamelen maar dan doen ze dat zelf op de burgerlijke stand. Dit is nog goed op tijd hoor, heb het nagevraagd. Voor de parochie hadden ze ons ook gezegd van begin januari binnen te springen met de trouwboekjes van de ouders.

Alvast een prettige dag toegewenst en nog veel succes met de voorbereidingen.

Sofie
1/7/06

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik29-11-2005 12:09:54

Wij trouwen op 06/05/06! Nog 5 maand dus. Het kort!!

Gisteren zijn wij ondertrouw gaan doen op de gemeente. Dat kan ten vroegste 6 maand van te voren. Nu wordt het echt wel officieel dus... Inderdaad binnenkort wijzigt de wetgeving. Wij konden nu nog naar 3 verschillende gemeentes lopen voor de documenten. Maar ik wou toch al ondertrouw gaan doen, van dan af ligt je datum en uur ook maar echt vast. Alhoewel wij dit al wel van in januari gereserveerd hadden.

De pastoor gaat ons begin volgend jaar contacteren om langs te komen.

Voor de rest denk ik dat je zeker goed zit met je planning.

kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik29-11-2005 15:05:57

Hey Lies,

wij trouwen binnen 4 dagen ... wel héél binnenkort dus!

Ga eens kijken op de planning die je op deze site vindt ... als je deze volgt, kom je al een heel eind!

En voor de rest zou ik zeggen ... je hebt nog 7 maanden ... de belangrijkste zaken liggen vast ... dus GENIET vooral van je voorbereidingen ...!

groetjes
kathleen
03.12.05

Els
1-4-2006
 Meld misbruik29-11-2005 16:30:49

Hey,

wij trouwen 1 april, dus donderdag zijn het voor ons nog 4 maanden... Maar ik vind het nog altijd veel te lang, er is al zoveel geregeld, de laatste afspraken zijn gepland, en dan zijn het nog echt de details: dag overlopen met fotograaf en zo, maar dat is nu echt nog te vroeg. Wij hebben onze ondertrouw precies 6 maanden op voorhand gedaan, dan pas lag ons uur en onze datum vast... voor de rest... de pastoor, tussen het half jaar en de twee maanden denk ik zo ongeveer, hangt er ook vanaf of je nog een cursus of zo moet volgen, daar informeer je toch best eens naar... en voor de rest?? wij zijn een half jaar op voorhand voor onze huwelijksreis gaan horen. De brochures zijn voor de zomer nog steeds niet uit, maar we hebben op basis van een boek van vorig jaar gekozen (zoveel verandert er op één jaartje nu ook niet), we hebben er een optie op en vanaf dat de nieuwe prijs bekend is kunnen we het nog annuleren of betalen met een voorschot om het definitief te boeken... Onze trouwringen zijn ook al besteld (duurt bij ons wel enkele weken voor ze er zijn, want het zijn er nogal speciale)... en voor de rest?? tja, inderdaad, volg de planning van hier op de site, dan zit je echt wel goed!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...