Terug naar overzicht
Mijn Cymbeline kost €1200
dubai cymbeline kost 1550 euro. Heb het ook gepast en heel mooi!
hej Vanessa,de dubai is inderdaad 1550 € en de Duyen ligt dacht ik ook rond die prijs. De meeste trouwens van Cymbeline liggen tussen 1200 en 1600 €.groetjeseva, de trotse eigenaar van een Cymbeline kleedje! :-)
ok bedankt voor de reacties, ga morgen eens passen hopelijk vind ik mijn zin en sta ik er goed mee, zou je in la sposa outlet ook nog kleedjes van cymbeline vinden van 2008/2009 want daar zitten ook mooie exemplaren tussen maar dan moet je waarschijnlijk al geluk hebben dat het net je maat is natuurlijk
Ik heb een kleed gekocht van cymbeline, collectie 2008 in Le chapeau in Antwerpen. Het was wel een zeer duur kleed: 2100 euro, maar heb een korting gekregen van 300 euro omdat ik het pasmodel kocht (was toevallig mijn maat). Vraag me nog steeds af waarom dat specifiek kleed nu zo veel duurder is dan de anderen, maar ja...
Ik heb een aantal kleedjes van Cymbeline gepast. Eentje kostte iets meer dan €1000, maar dat was een heel gewoon model. Dan nog eentje van €1700 en één van €2000. De prijzen lopen nogal uiteen dus.