Nu Online
Momenteel zijn er 675 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis met kinderen

10-2-2010 9:08:17
we trouwen 27/08/2010 en willen graag op huwelijksreis naar de dominicaanse republiek, liefst een tof hotel in samana, zodat we daar naar de walvissen enzo kunnen gaan kijken
iemand ideetjes?
we zoeken normaal in december- januari te gaan aangezien we onze kinderen meenemen, ze zullen dan 5 en 7jaar zijn
hotel ook liefst kindvriendelijk

daniella
27-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 708

Stephanie
10-7-2010
 Meld misbruik10-2-2010 10:40:14

Hoi Daniella

Wij gaan deze zomer naar de Dominicaanse.
In de reisbrochures van jetair en thomas cook staan er veel kindvriendelijke hotels met opvang en aangepaste animatie.
Een hotel kan ik je niet direct aanraden aangezien het voor ons ook de eerste keer is dat we die richting uitgaan.
Nog veel succes met de reis te boeken.

Groetjes
Stephanie
10/07/2010

Dorien
10-7-2010
 Meld misbruik10-2-2010 12:19:26

Hey Daniella,

Wij gaan deze zomer ook naar de DR. We gaan naar punta cana en hebben gekozen voor grand palladium punta cana. Dit is een een hotel uit een resort van 4 hotels. Je mag bij 3 van deze 4 alle faciliteiten gebruiken. Lijkt me misschien ook wel iets leuks voor kids?

Let wel als je walvissen wil gaan spotten in samana naar de periode wanneer je gaat! Zoek dit zeker op op fora van mensen die er geweest zijn enzo. Ik heb veel gelezen dat de walvissen steeds later en later komen. Beste is februari volgens de fora. Als je zeker naar daar wil voor de walvissen zou ik hier eerst goed naar informeren. Ik denk dat je anders misschien teleurgesteld kan zijn als je in december gaat.

Groetjes,
Dorien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums