Terug naar overzicht
Hoi DaniellaWij gaan deze zomer naar de Dominicaanse. In de reisbrochures van jetair en thomas cook staan er veel kindvriendelijke hotels met opvang en aangepaste animatie. Een hotel kan ik je niet direct aanraden aangezien het voor ons ook de eerste keer is dat we die richting uitgaan.Nog veel succes met de reis te boeken.GroetjesStephanie10/07/2010
Hey Daniella,Wij gaan deze zomer ook naar de DR. We gaan naar punta cana en hebben gekozen voor grand palladium punta cana. Dit is een een hotel uit een resort van 4 hotels. Je mag bij 3 van deze 4 alle faciliteiten gebruiken. Lijkt me misschien ook wel iets leuks voor kids?Let wel als je walvissen wil gaan spotten in samana naar de periode wanneer je gaat! Zoek dit zeker op op fora van mensen die er geweest zijn enzo. Ik heb veel gelezen dat de walvissen steeds later en later komen. Beste is februari volgens de fora. Als je zeker naar daar wil voor de walvissen zou ik hier eerst goed naar informeren. Ik denk dat je anders misschien teleurgesteld kan zijn als je in december gaat.Groetjes,Dorien