Terug naar overzicht
Hoi Vicky,Dat verbaast me echt, want die man is heel correct!!! Wij hebben op de huwelijksbeurs afspraken gemaakt en die zijn perfect nagekomen. Wij hebben dus ook een praatpaal! Als ik hem email, krijg ik meestal dezelfde dag al een antwoord.Ik zou gewoon nog eens proberen te bellen.Het is een echte aanrader!Succes!
@ SophieHeb hem 3weken geleden gemaild,vorige week nog eens en daarnet nog eens nadat op zijn gsm direct de voicemail opsprong...Daarom dat ik mss dacht dat er iets aan de hand is?Wel spijtig want keek ernaar uit...Wanneer trouwen jullie?groetjesVicky&Filip 05/06/2010
Wij trouwen 22 mei 2010.Spannend allemaal hé ;-)Oei al 3 weken geleden... Ja, dat verbaast me... Eventjes afwachten, misschien is er inderdaad iets aan de hand is misgelopen? Vreemd...Ik hoop alvast dat jullie snel iets van hem zullen horen!
@SophieVerschrikkelijk spannend...:)Maar ook leuk he..Kapster is net mijn proef komen doen...Heel geslaagd dus weer zorg mindergroetjesVicky&Filip 05/06/2010
wij overwegen ook een praatpaal ofzo te installeren op ons feest. Kan iemand mij vertellen waar ik daarvoor allemaal terecht kan, wat de kostprijs ongeveer is en hoe het praktisch gezien allemaal in zijn werk gaat?Groetjes Erika18-09-2010
Ben je al gaan kijken bij : "Het Videogastenboek"? Ik dacht dat die ook een beetje goedkoper zijn. groetjes, Carolina
Hey allemaal.Sinds vorig jaar heeft Lucky's disco-bar er ook een ter beschikking. Prima kwaliteit voor een scherpe prijs.Montage is niet nodig, de gasten drukken de knop, en dat drukt de prijs.Pure emoties, zoals het echt was.Check http://www.luckysdb.be ofhttp://www.luckysdb.be/babbelbox/babbelmail.html
@ CarolinaBedankt voor je tip. Het ligt allemaal al vast joepi eindelijk!!!!vele groetjesVicky&Filip 05/06/2010
Hallo,Wij zijn ondertussen een half jaar getrouwd en hadden ook de praatpaal. Bij ons is hij altijd correct geweest met afspraken ed. We kregen ook vrij snel een antwoord op onze mailsTine
Beste Tine,Hier Joost van DE PRAATPAAL. Heel toevallig zie ik hier je bericht staan ivm je onbeantwoorde mails. Ik viel compleet uit de lucht en heb meteen naar het probleem gezocht. En ondertussen ook gevonden: je 3 mails (25/01, 1/2 en 10/2) steken in de McAffee Anti-Spam folder! Blijkbaar werden je mails als spam beschouwd... :-(Eerlijk gezegd controleer ik die folder heel zelden omdat dit programma normaalgezien goed zijn werk doet, maar nu dus helemaal niet!! Mijn excuses hiervoor!Ik hoop dat je van andere PRAATPAAL-fans gemerkt heb dat ik nochtans steeds snel reageer, maar ik vrees dat ik bij jou hopeloos te laat ben... Jammer... :-(Ik begrijp je reactie uiteraard volledig en hoop dat dit niet meer zal voorvallen!Natuurlijk wens ik jullie ook een onvergetelijke huwelijksdag toe !!!Nogmaals mijn excuses,Joostwww.depraatpaal.be www.hetfeestviltje.be www.deflitspaal.be www.defeestcameraadjes.be
Hey Vicky,Ik zou eens contact opnemen met info@ragnaproductions.comGroetjes,Ilse
Hoi Vicky, We kozen voor deze babbelbox: ypcs.be/be-a-star Groetjes Stefanie
@stefanie ik ben ondertussen al 3maanden gehuwd....