Nu Online
Momenteel zijn er 635 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dilemma dagindeling

10-2-2010 16:41:16
Hey bruidjes, ik zit met een vraagje.
Wij trouwen voor de kerk om 14.00 uur (trouw voor de wet is de dag ervoor) en de receptie begint om 17.30 uur, we moeten rekenen op 1 uur vervoer van de kerk naar de feestzaal. (we gaan met een huifkar) We hebben dus heel weinig tijd tussenin om foto's te nemen. Daarom hadden we besloten om foto's van ons tweetjes reeds in de voormiddag te doen(bv van 10 tot 12)zodat we dan enkel nog foto's met de familie moeten nemen in de namiddag.

Wij wonen al samen en ik had graag gehad dat mijn mama mij kwam helpen om mijn kleed aan te trekken en dat ik dan zo van de trap kon afkomen voor mijn vriend. Maar het vervelende is dat mijn ouders hier dan al zijn en wat moeten zij doen terwijl wij op fotoshoot zijn? Ik kan ze moeilijk weer naar huis sturen, want ze wonen toch op een halfuurtje rijden van bij ons...

Graag had ik samen met de suite (zo'n 14 personen) 's middags bij ons thuis een belegd broodje gegeten en daarna dan samen naar de kerk gegaan, maar mijn vriend zit dit niet zitten. Hij denkt dat het veel te veel werk zal vragen om iedereen van eten te voorzien en dan op te ruimen en af te wassen enzo... Volgens hem is het beter als iedereen thuis nog iets eet en wij hier om 13.15 uur verzamelen om naar de kerk te gaan.

Wie weet raad?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Groetjes,

Leen
19/06/2010

Leen
19-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 711

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik10-2-2010 16:54:15

Dag Leen,

Ik weet zeker dat dat half uurtje voor je mama niet zal uitmaken. Je kan ze ook bij jullie thuis laten blijven, ze zijn volwassenen en zullen zicht wel met iets kunnen bezighouden :-)

Eva

B
25-9-2010
 Meld misbruik10-2-2010 16:56:41

Dag Leen

Ik deel Eva's idee: je mama zal zich heus wel met iets kunnen bezighouden, in het ergste geval TVkijken ofzo :)

Groetjes

heidi

Meld misbruik10-2-2010 18:14:54

wij hadden ook belegde broodjes (mini) maar deze aten we bij mijn schoonouders thuis met de hele suite, ze hebben pas de dag nadien opgeruimd (en wat broodjes en drank maakt niet zoveel vuil)

Marijke
4-9-2010
 Meld misbruik11-2-2010 1:16:37

Hey, wij lossen het broodjes-probleem op door een goeie vriendin van ons 's middags bij ons thuis de maaltijd te voorzien en achteraf alles netjes terug op te ruimen! Zo moet jij je op jouw dag daar alvast geen zorgen over maken! En het is een goedkope oplossing wie niet veel centjes wil uitgeven aan een dure lunch! veel succes!

Joke
8-5-2010
 Meld misbruik11-2-2010 5:16:00

Bij ons is de gemeente om 11 uur en erna gaan we broodjes eten met de suite bij mijn vriend zijn vader, daar zij het meeste plaats hebben. We hebben een tante gevraagd om te helpen tijdens eten en de opkuis en die wilde dat met plezier doen, want we hebben maar een uur de tijd en dan moeten we vertrekken naar de ceremonie!
Niet bang zijn om hulp te vragen en een broodje meer te bestellen voor die persoon!
Groetjes Joke
8 mei 2010

Heidi
10-7-2010
 Meld misbruik12-2-2010 13:25:53

Hallo,

Ik heb een vriendin (collega) gevraagd om mij en mijn dochtertje te helpen kleden. Zij komt dus al vroeg, zal een glas aanbieden als de familie toekomt en over de middag laat ik belegde broodjes leveren (met beperkte soorten beleg voor vlekken) en zal zij drank bedienen. Ze heeft me wel gezegd dat ze dan eerst mee naar de mis gaat en daarna gaat ze bij mij thuis opruimen. Nu ja we hebben wel een vaatwas. En ik zal haar dan wel eens trakteren ...

Succes
Heidi 10/07/2010

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...