Terug naar overzicht
wij zijn getrouwd in de royal pita maha in ubuddaarna zijn we naar de samaya in seminyak gegaanAls je van lekker eten houdt, dan moet je zeker naar mosaic in ubud en la lucciola/ the livingroom in seminyak
Hoi Elke,Ik weet niet of het jullie ding is maar kijk eens op de website van Kuoni, daar zijn de reizen naar Bali nogal voordelig van prijs.
@ Sabine, wij hebben een prijsvoorstel gekregen van Kuoni dat meer dan 100 € duurder was dan een ander reisbureau waar we bij geweest zijn en er zaten dan nog geen escursies bij. Dus Kuoni is zeker niet voordeliger als andere
hey, wijzelf vonden helemaal niets aan Bali. Behalve dan het lekkere eten en de mooie hotels.Wijzelf hebben rondgetrokken en vonden het te toeristisch en vrij saai qua bezienswaardigheden. Wij kunnen je wel enkele tips van uitstappen aanbevelen: ubud is een leuk stadje, lekkere restaurantjes. Mooie musea met als uitschieter het Antonio Blanco museum. Probeer ook eens een dansvoorstelling mee te maken. tochtje met de scooter en wandeltochten in de buurt van tampaksiring en tirtagangga (mooie natuur, rijstvelden, fruitplantages, ...)Het waterpaleis van Tirtagangga en karangasem, en ujungwij hebben het ganse eiland afgereden met een scootertje...groetjes ellen
ik heb van 2 vriendinnen een reisoverzicht van bali, met keimooie hotels. die kan je zelf rechtstreeks boeken en vluchten vb via reisbureau of connections.als je in 2 of 3 hotels verblijft, kan je heel bali bezoeken op 2 weken!als je interesse hebt, stuur dan ff je mailadresgroetjesLizi
hey Lizi Mij mail-adres is boeckxelke@hotmail.comAlvast bedanktgroetjes Elke
Hallo Elke,Wow, als je kiest voor Bali als huwelijksreis, dan mag je wel naar iets uitkijken hoor... ;)Wij verbleven in Pita Maha in Ubud (soorten kleine villa'tjes met eigen zwembad, te midden in de jungle) voor 5 dagen en reisden daarna door naar Sheraton Lagoona Resort & Spaa in Nusa Dua. We boekten dit via ons reisbureau van Thomas Cook (zij deden dit via Sunworld en Pegase). Zij maakten voor ons een pakket, waarin we o.a. ook een spa-namiddag en een uitgebreid diner kregen...Beide verblijven waren fan-tas-tisch!!Ps de suggesties van Sarah (hieronder) zijn ook aan te raden! Ik leerde Sarah kennen via deze website, we waren ook net op hetzelfde moment in Bali... ;)Over Bali en deze site niets dan goeds dus ;)Geniet ervan!GroetjesSofie