Nu Online
Momenteel zijn er 670 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

retro kostuum HELP xxx

10-2-2010 20:42:51
hoi, wij zijn op zoek achter een retro witte kostuum (niet blinkend) met ferm gekleurd hemd. hebben zoiets gezien in gent enkele jaren (jammergenoeg) . ik trouw niet in het wit maar ook retro dus we willen zoiets en in de gewone bruidswinkels is dat allemaal zo deftig niet zo ons ding. hij is groot en slank en super sexy in zo een pak met ferme italiaanse schoen eronder. miauw. iemand enig idee waar te beginnen zoeken; greets retro people xxx

stefanie

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1435

Joke
8-5-2010
 Meld misbruik11-2-2010 5:08:24

Moest ik van jou zijn, ik zou het laten maken, dat hebben wij beide ook laten doen!
Wij zijn van west-vlaanderen en hebben beide, jurk en kostuum laten maken in Brugge!
Veel succes
Groetjes Joke
8 mei 2010

Sofie
15-5-2010
 Meld misbruik11-2-2010 14:27:30

Hoi Stefanie,

Je kan altijd eens te rade gaan bij Café Costuum. Zij maken kostuums op maat en hebben héél veel keuze in stoffen in soortjes...

Succes
Sofie
15/05/2010

stefanie

Meld misbruik11-2-2010 15:21:58

merci

bene

Meld misbruik15-5-2010 20:02:19

Ik wilde ook soortgelijk kostuum en heb na lang zoeken een wit pak laten maken bij een bruidswinkel. Nu verkoop ik het.
Mocht je interesse hebben, stuur ik je wel een paar foto's door.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info