Terug naar overzicht
Heydas echt leuk dat je al direct een waw gevoel had bij een kleedje! Ik had dat niet zo direct, en heb dus wel wat winkels gedaan voordat ik hét kleedje had. Mischien kan je nog wel eens rondneuzen want je weet nooit natuurlijk. Dat kleedje loopt natuurlijk niet weg en passen is zo hartstikke leuk ;)Anders denk je mischien binnen een paar maandjes, had ik toch maar gaan rondneuzen. Maar de keuze is aan jou natuurlijk! Nog veel succes in elk geval met je kleedje!
ik heb mijn trouwkleed ook bij scarpellini besteld en heb maar 1 aan gehad en direct besteld dat is nu 2 maanden geleden en heb het nog geen minut beklaagd dus ik zou zeggen bestel maar als het je gedacht is groetjes
Ik ben welgeteld 1 winkel binnengestapt waar ze alles op maat maken. Ik zag een kleed op de pop staan toen ik binnenkwam en dat is het geworden. Ik ben 45minuten binnengeweest, heb een voorschot betaald en nu wacht ik tot 6 april om mijn maten te laten nemen. Nog effe geduld (10kg en vijf maand). En ik heb er nog geen seconde spijt van. Omdat ik niet in het wit trouw was mijn keuze wel gemakkelijker. Het is een kleed dat ik zeker en vast nog veel zal aan doen.Ann20/05/2006
Hoi Eva,Ik ben ook bij Scarpellini geweest en idd ze zijn daar heel vriendelijk maar toch heb ik het daar niet gevonden want net zoals jij zat ik met een andere jurk in mijn hoofd!!!!! Ik ben ook eerst naar linea raffaelli in brugge geweest en dan naar scarpellini. Ook omdat ik niet te overhaast wou beslissen! Maarde allereerste jurk die ik heb aan gehad is het geworden en tis er eentje van linea raffaelli! Ik heb hem in de conceptwinkel in Brugge gekocht!Vraagje: van waar ben je? Want ik zie in je websiteadres 'nl' staan en dan toch naar scarpellini komen in Oostende?Veel succes met het kiezen van 'de' jurk maar ik denk dat ge uw jurkje toch al hebt gevonden want weet waatover ik spreek! Als ge eenmaal een jurk in je hoofd hebt!By the way welk kleedje ist want aangezien ik daar ook ben gaan passen heb ik mss hetzelfde aan gehad!Als jet hier ni opt forum kan zeggen dan moet ge mij maar eens mailen als ge da wilt!debrastevens30@hotmail.comwant ben wel benieuwd!Grtz Debra(11/08/06)
Hoi Ik ben van oostende maar heb die gratis site van nederland. Ga niet te veel vertellen over de kleedjes want je weet maar nooit. Geef anders je mailadres dan zend ik een foto door van mijn favoriete droomjurkje.groetjes Eva
Hey,Ik ben ook naar Scarpellini te Oostende geweest.Plots hadden mijn moeder en ik het idee om eens een kijkje te gaan nemen, wat we helemaal niet gepland hadden.En inderdaad, ik heb mijn droomjurk na 4 jurken gepast te hebben, gevonden.Ben op een andere dag nog eens in Brugge gaan kijken, bij linea Raffaëlla, om zeker niet te vlug te beslissen, maar inderdaad zoals je zegt, eenmaal je de jurk gevonden hebt, wil je niets anders meer!!Kortom: ben terug naar winkel Scarpellini gegaan en het is die jurk geworden, want voel me er echt een princesje bij!!!Veel geluk nog met het passen van trouwjurken en geniet van de grote dag!!In ieder geval, luister naar jezelf!!Groetjes Stephanie