Nu Online
Momenteel zijn er 659 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodiging - suggesties

11-2-2010 10:34:35
Dag Bruidjes,

Ik zou graag mijn uitnodiging zelf ontwerpen. Mijn toekomstige en ik zullen een fotoshoot in een studio doen en zo de foto's gebruiken. We willen 1 foto in onze uitnodiging verwerken en de andere gebruiken voor thema's van de tafels of voor de menukaartjes enzo...

Heeft er iemand een voorbeeld van uitnodiging? We zouden alles willen drukken in de grijstinten!

Hadden jullie nog een ideetje hoe ik mijn thema's voor de tafel op het avondfeest kan maken/indelen?

Graag reactie aub, want mijn inspiratie is op.

Indien u voorbeelden hebt, stuur het liefst door naar: elienverstraete@scarlet.be

Bedankt!
28/08/2010

Elien
28-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 743

Ruth
22-5-2010
 Meld misbruik11-2-2010 12:56:19

Hey,

wij hebben dat ook gedaan, een fotoshoot en dan de foto's laten afmaken. daarna ingescand en zelf de uitnodigingen gemaakt via vistaprint. echt supergoed en goedkoop, zeker bij grote aantallen. ik heb ook een gastenboek laten maken.
je ziet maar he!

groetjes en succes

ruth
22/05/2010

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik11-2-2010 17:08:39

Beetje in de retrostijl? Kan beetje laten inspireren door reclamespots, bvb. Nespresso -Dolce Vita.
Kan stereotiepen van landen uitspelen...
Frans: kazen, wijn, stokbrood mee op foto.
Chinees, soepkommetje met stokjes en zo'n hoedje op jullie hoofd.
Brazilië: voetbal en geel truitje aan
Nederland: Klompen met tulpen erbij
Oostenrijk: die Tiroler-achtige toestanden, etc...

Maar moet dan wel bereid zijn er wat werk in te steken en om zelf wat onnozel te doen tijdens fotoshoot. Fun lijkt me dan wel gegarandeerd ;).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info