Terug naar overzicht
Hey,Ik vind die kaarten van Buromac ook heel mooi. Ik zou graag een wit kaartje maar dan met een plastiek kaftje errond (met witte bolletjes op). We weten alleen niet hoe we hetzelfde kunnen namaken voor de misboekjes. Heb jij een idee? Denk dat plastieken kaftes duur gaan zijn...Groetjes,
Zou je dit eventueel niet bij AVA vinden. Ik heb daar ook mijn kalkbladen gevonden voor men menu's. Misschien best es navragen of mss bij u drukker zelf. Degene die buromac verkopen kunnen normaal gezien ook zo aan die enveloppen geraken.groetjesPetroeska16/04/2010
Ik heb ooit voor mijn broer enveloppen gemaakt in 'bubbeltjesplastiek'. IK weet niet meer zeker waar ik die plastiek toen gehaald heb, maar bij een kantoorbenodigdheden-leverancier kan je er zeker bij helpen (bv bestelcataloog Viking...), misschien ook bij Ava? Wij hebben ze toen gemaakt met een machientje om zakjes toe te sealen voor de diepvries. De klep kleefden we dicht met dubbelzijdige transparante plakband. En de adressen waren op apparte etiketjes geprint. Misschien een leuk ideetje?groetjesNeel