TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Eva
10-7-2010
|
12-2-2010 11:45:58
Hej Inge,
Is misschien een rare vraag, maar wil jij een openingsdans? Een leuk alternatief zou vb zijn, jullie dansen een slow , maar jullie ouders, getuigen, broers en zussen dans samen met jullie mee
maar je kan vb ook foto's van de dag die gepasseerd is tonen op een groot scherm (als dit lukt met de fotograaf natuurlijk)
|
|
inge
15-5-2010
|
12-2-2010 12:19:36
hey,
Ja ik had toch wel graag een openingsdans gehad. Maar ik heb al geen broers of zussen en mijn moeder kan niet dansen, dus we zouden er al niet met veel staan.
Die foto's zijn inderdaad een leuk idee, maar niet echt om sfeer te brengen he. K zou het leuk vinden als achtergrond bij een dansend koppel ...
|
|
Sofie
15-5-2010
|
12-2-2010 12:47:18
Hey! Zou je toekomstige man ook geen kleine openingsdans zien zitten? Een kort liedje? Of bijvoorbeel maar enkele minuten met z'n 2tjes en dan de dj iedereen laten uitnodigen op de dansvloer om de openingsdans mee te dansen? Ik wil je geen slecht gevoel geven hé.. maar ik kan niet zo direct iets anders verzinnen! Groetjes
|
|
Sabine
20-8-2010
|
12-2-2010 13:30:29
Helloo, Tja als AS niet wil...jammer...ben zo eens naar feest geweest..die man wou het ook niet en toen hebben dat opgelost door een liedje dat voor openingsdans bedoeld was te laten spelen en ondertussen foto's van hun beiden te tonen ( hun reizen, hun leven)...viel echt wel mee hoor...
Groetjes Sabine 20/08/2010
|
|
Wendy
7-8-2010
|
12-2-2010 13:52:48
Mijn AS is ook zeker geen danser, maar hij weet hoe belangrijk het is voor mij dus doet hij het toch om mij een plezier te doen... Zou hij het echt niet zien zitten om een korte dans te doen?? Ook niet als hij ziet dat jij het wel graag wilt??
|
|
Carolina
1-8-2009
|
12-2-2010 16:40:41
Sech, als je trouwt MOET je toch dansen?!? Willen of niet, sech, niet te veel eieren onder leggen.
Waarom wil hij niet dansen? Nen trage kan iedereen wel hé.
Ik heb al wel gehoord van een koppel die een liedje (een van Axl Peleman) hebben uitgebeeld. Hoe juist weet ik wel niet. Maar dan sta je volgens mij nog meer in de belangstelling. Dus om niet op te vallen... geen goeie keuze.
Een ander mogelijkheid is een volksdans. Maar ja, das nog dansen hé.
groetjes, Carolina
|
|
kristien
25-6-2010
|
13-2-2010 20:07:49
als je AS geen openingsdans wil en jij wel vind ik dat jammer voor jou, maar ik denk dat je hem niet kan dwingen. Ik zou mijn lief er niet toe willen pushen, want dan moet ze iets doen op haar trouw dat zij niet leuk vindt. Is dat niet het belangrijkste? Ik zou niet zelf kunnen genieten van de openingsdans als ik weet dat zij zich ondertussen niet op haar gemak voelt... je kan beginnen met foto's zoals hierboven al aangehaald, of vrienden of familie een of ander dansje laten doen voor de lol, en dan de muziek gewoon laten verdergaan? Of na de taart de muziek luider zetten zodat mensen sneller gaan dansen? Er zullen er altijd wel zijn die zot genoeg doen en als eerste te beginnen dansen...
|
|
inge
15-5-2010
|
13-2-2010 20:18:06
Ik wil inderdaad mijn as niet dwingen tot dansen, daar hebben we allebei dan niets aan op dat moment. Het is onze dag en het moet voor ons beiden leuk zijn. Daarom zoek ik een alternatief voor dansen. Ik zal eens horen bij de fotograaf of die iets kan doen. Maar ik wil er nog iets bij voor tijdens de fotoreportage... maar wat???
|
|
Hase
1-1-2016
|
14-2-2010 17:23:07
Wij gaan ook niet dansen, heb er zelf namelijk ook een hekel aan (en we moeten al zo in de belangstelling staan op die dag, dat dansen wil ik er echt ook niet nog eens bij). De dj/band zal wel oproepen aan iedereen om te dansen ... Vb. liedje Everybody dance now spelen of zo?
|
|
Katrien
2-10-2010
|
14-2-2010 20:40:44
Als de bruid en de bruidegom al niet de piste op willen, hoe kan je dat dan eisen van je gasten? T is maar ene keer é!! Ge zijt toch trots op elkaar, nie?! Al die plankenkoorts, toeme toch!!
|
|
Gitte
3-10-2009
|
25-2-2010 21:24:09
fiogf49gjkf0d Hallo,
Het liedje van Axl Pelemans dat uitgebeeld werd (cfr Carolina) is "dagget wet". Echt wel mooi!
Wat dacht je van een stoelendans?
Brengt de sfeer er ook in.
Zeg dat de winnaar een fles champagne krijgt, dan krijg je iedereen zeker mee op de dansvloer!
Groeten en veel succes!
Gitte
|
|
Sara
|
26-2-2010 14:23:23
fiogf49gjkf0d Ik ben eens naar een trouwfeest geweest waar de bruidegom het ook niet zag zitten om te dansen. Zij hadden iedereen op de dansvloer uitgenodigd om naar een filmpje te kijken (het scherm was niet te zien voor de mensen die gewoon op hun stoel bleven zitten). Na het filmpje werd de muziek meteen gestart en de meeste mensen bleven wel op de dansvloer staan.
De dansvloer stond veel sneller vol dan bij de klassieke "vermenigvuldigingsdans"  Hopelijk vinden jullie iets leuks waar jullie je beide goed bij voelen!
|
|
Peggy
13-8-2010
|
13-3-2010 14:10:59
dat de dj met het liedje la connemara begint en dat iedereen met zijn servet begint te zwaaien en dan een polonaise start. Vind het wel raar dat uw as nie wil dansen er zijn veel mannen die niet zo graag dansen maar hij kan hem toch wel voor 1x een geste doen hé en dansen met u.
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|