Terug naar overzicht
geef me eens je e-mailadres aub.wij trouwen 3/12/2005 met een huwelijksinzegening omdat mijn vriend voor de 2de keer trouwt.Gert.speedy@skynet.be
Hallo Mirella, zou je dit naar mij ook kunnen doormailen aub, alvast bedankt,karenkarendedecker@telenet.be
hallo Mirella,Zou je het naar mij ook kunnen doormailen? 1000x bedankt!GroetjesLynnlynn.guillaume@pandora.be
Hallo,Wij trouwen ook kerkelijk, maar zonder eucharistieviering en ik heb bij het bisdom van Brugge een boekje gekocht (je kan het via e-mail bestellen) met een vijftal vieringen volledig in uitgewerkt, elk met een verschillend thema. Zo is er een dienst bij die heel sterk lijkt op een traditioneel kerkelijk huwelijk, maar ook het andere uiterste waarin er nooit rechtstreeks naar God of Jezus wordt vermeld, maar wel met heel mooie gedichten en teksten wordt gewerkt... Kijk eens naar deze link http://www.huwelijksvoorbereiding.be/N/080_Huwelijksvie... Ik zal er alleszins veel inspiratie uit halen!Veel succes!Katrien
Hoi PatriciaAls jer e hebt kan je ze naar mij dan ook doorsturen want vind er ook geen.Alvast bedankt.Wij trouwen 22/7/2006doei Ilse
Hallo toekomstige bruidjes!Wij trouwen op 12/09/09,en ben ook op zoek naar mooie teksten -gedichten voor huwelijksinzegening,daar mijn toekomstige ook al eens getrouwd was. jullie zijn schatjes om me hier even door heen te helpen;-))lieve groetjes,karin.