Terug naar overzicht
Hoi MartineIk had de ketting en oorbellen aan, die ik van mijn ventje voor mijn verjaardag gekregen had. Ze stonden heel mooi bij mijn kleed.Groetjes en veel succes!An
ik draag eigenlijk nooit een halsketting, dus ik moet er echt wel eentje kopen en dan liefst een dat ik nadien ook nog kan dragen.
Ik vind de juwelen van Raffa ook echt niet mooi, veel te opzichtig naar mijn smaak. Ik ga voor een strasshalssnoer met kleine pareltjes, zoals onder meer in de collectie van Sophie Sposa. www.sophiesposa.com . Ook in de Inno hebben ze veel mooie halskettingen met pareltjes.
ik heb een ketting en oorbellen van op de MARKT (speciaal voor mij gemaakt)... gewoon lelijk!! komaan zeg, ik ben geen miljonair of zo hoor, ik heb heel schone juweeltjes en ik denk dat je bij een twice as nice nog meer brol tegenkomt dan je soms op de markt kan kopen!
Hallo MartineZoals lindsay ook al zegt sophie sposa heeft mooie kettingen ! Neem ook es een kijkje op www.dressedbyjill.nl daar staan er alvast ook een heleboel op aan schappelijke prijzen ! Ikzelf mag een oud kettingje van mijn mama aandoen ofwel parelsnoer van mijn vriendin ! Zaterdag neem ik ze beiden mee bij de eerste pasbeurt van mijn jurk.groetjesLien
ik had bij mijn kleedje van raffa een kettingkje en oorbelletjes van raffa en dat was heel mooi en allesbehalve 'goedkoop'. Het hangt ervan af wat je zelf mooi vindt en niet hoe duur het eruit ziet. Soms vind je bij Veritas ook hele leuke dingetjes, 't is een beetje kwestie van op tijd rond te kijken en iets naar je smaak te vinden. groetjesGaëlle