Terug naar overzicht
hoi leen,wij gaan dit ook doen. wij hebben heel wat lezers voor zien en bij de voorbeden dan gaat er ook iemand lezen voor onze overleden familieleden en dan zal er verwezen worden naar de ballonnengrts daisy
hey Daisy,Kan je me de tekst van jouw voorbeden eens doormailen op vermeulen_leen@hotmail.com?Alvast een dikke merci!!Leen19/06/2010
wil je dit aub ook even doormailen naar mij?? dank je welalienkenis@hotmail.com
Naar mij mag je dit ook doormailen evie.ronald@skynet.beDanke je wel!
Zou je dit ook naar mij kunnen doormailen?bene_vandormael@hotmail.comBedankt!!
Dit heeft mijn dochter voorgelezen in de kerk.Beste familie en vrienden, als twee mensen elkaar zoveel beloven, mogen we hen niet in de steek laten. Daarom bidden wij in hun naam om samen hun dromen te realiseren. Ook denken wij aan onze overleden familieleden en vrienden die we er vandaag ook graag bij geweest waren, dat we ze altijd een warm harttoedragen en dat ze mogen blijven leven in onze herinneringen en in ons hart. Zoals jullie izen heeft het bruidskoppel bloemen aan de stoelen zitten die bloemen leggen ze morgen neer op het graf van de ouders.De grootouders en de ouders van bruidegom de heer enmevrouw Van den Bremt—Ringoir .De grootouders en moeder van de bruid -Astrid Rotthier, Ome Goos en mijn zus Dominque die op deze dag 6 februari 22 jaar zou geworden zijn.Een droom ben je gebleven, we hadden je alles willen geven.Je zoveel kunnen leren, laten zien, voelen en genieten.Ons geluk met je delen, maar een droom ben je gebleven.Als een mooie droom zal je met ons verder leven.Als een witte wolk gedreven door de wind kwam je bij ons.Ik kijk naar omhoog en zie in een vlucht een wolkje gaan.Langs de heldere blauwe lucht.Dat ben jij mijn zus! Misschien een idee.
Hey Leen, aan jouw e-mailadres zie ik dat jouw familienaam Vermeulen is...Hebben wij toevallig een jaar samen in de klas gezeten in Hasselt? Schooljaar 2004-2005?Nu ja, er zullen wel meerdere personen zijn die Leen Vermeulen heten, maar ik vroeg het me toch af :-DGroetjesWendy KoninckxPS.: Wij gaan ook witte ballonnen oplaten. We gaan er een kaartje aanhangen met onze namen en de datum. Misschien kan je er ook iets aanhangen waarop je dan een kort tekstje/zinnetje zet als verwijzing naar je dierbaren?
Hey Wendy,Ik zat niet in Hasselt op school.Ik ben van West-Vlaanderen. :-)Bedankt voor je berichtje!Groetjes,Leen