Nu Online
Momenteel zijn er 539 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

idee tafelindeling

13-2-2010 7:53:45
Dag bruidjes,
ik hoorde onlangs een superleuk idee om de mensen naar de juiste tafel te krijgen tijdens het avondfeest en natuurlijk wil ik dit met jullie delen!
We zetten op iedere tafel een glazen bokaal of pot met een soort snoep erin. Bij het binnenkomen krijgen de genodigden ook een klein glazen potje of zakje met een zelfde soort snoepjes. Op die manier kunnen ze hun tafel vinden en ze hebben tussendoor de hele avond iets om te knabbelen.
Vond het wel een superidee vermits ik wel een knabbelaar ben en mijn aanstaande en ik toch wel iets hebben met "zure colaflesjes' (wat dan ook het soort snoep zal zijn van de eretafel :-))
Bij deze, weer een idee
Groetjes
Joke
31/07/2010

Joke
31-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1280

Hilde
23-7-2010
 Meld misbruik13-2-2010 12:37:05

Hey!
Wij waren ook van plan dit te doen!
Je kan dit met vanalles doen hé, gedichten, puzzels met foto op, plantje,...

Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik13-2-2010 15:49:10

Wij hebben hier ook aan gedacht, maar zouden dit dan met chocolaatjes doen, omdat mijn ventje nogal een chocolademan is.

Ans
8-8-2009
 Meld misbruik15-2-2010 12:09:24

Wij hebben dit ook gedaan! Super toffe reacties op gekregen en de mensen beginnen ook aan "ruilhandel" waardoor de sociale contacten tussen de verschillende tafels kan beginnen :-)

Groetjes,

Wendy
26-9-2009
 Meld misbruik15-2-2010 15:32:18

Wij hebben dit ook gehad op een huwelijksfeest. De bruid en bruidegom hadden ook foto's op groot scherm geprojecteerd bij het afroepen van de tafels. De dracula tanden waren het beste! :o) Heel grappig!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...