Terug naar overzicht
hoi!Wij trouwen 5 juni 2010.Onze indeling is als volgt:11u gemeentehuisnadien tijd voor drankje en foto'sen ook om 16u00 afgesproken in de feestzaal.Ik denk dat je best na hoort in je gemeentehuis welke uren er nog vrij zijn. hetzelfde voor de kerk. Best zo snel mogelijk, want je zal niet de enige zijn die dag :)Mijn toekomstig mannetje komt mij ophalen en aldaar zal hij ook voor de eerste maal mijn jurk zien!Succes nog :)
Hoi,Normaal gezien duurt het wettelijk huwelijk maar 30 min en het kerkelijk huwelijk tussen 1u en anderhalf uur.Dan hangt het ervan af hoeveel tijd je nodig hebt voor de verplaatsing héIk denk dat je verloofde je al voor de kerk zal zien met je kleedje hoor, aangezien je eerst voor de wet moet trouwen, en dan voor de kerkSucces,Nathalie07/08/10
wij trouwen voor de wet om 12u30 (bij ons trouwen ze enkel in de voormiddag) en voor de kerk om 15u. Tussenin is er een broodjesmaaltijd bij ons thuis. De receptie begint om 17u.Vermits wij de foto's 's morgens gaan nemen zal mijn ventje mijn kleed als één van de eersten zien... er is gewoon geen tijd om de foto's op een ander moment te nemen.Sylvie11/09/10
Wij trouwen om 11u voor de wet, gaan dan op fotoreportage terwijl ouders, broers en zussen broodjes gaan eten en om 14u trouwen wij voor de kerk.De enige manier om ervoor te zorgen dat je toekomstige je kleed pas in de kerk ziet, is een andere outfit voorzien voor de wet, maar dan zou ik het toch eerder op een andere dag doen!
wij trouwen om 11uur voor de wet, dan is het fotoreportage voor ons, om 13uur voor de kerk dan receptie 1, foto's met de familie en om 18uur receptie 2 en avondfeest. xxxx veel succes met het plannen
Dag Sarah,Wij moeten ook om 16.00 uur in de feestzaal zijn. Het is wel zo dat je eerst voor de wet moet trouwen en dan pas voor de kerk, dus ik vrees dat je aanstaande je voor de kerk al MOET zien :-)Bij ons is de indeling als volgt:10.30 trouw wet12.30 : trouw kerk (is 40 minuten rijden, vandaar)14.00 fotoreportage terwijl suite broodjeslunch krijgt bij mijn ouders thuis16.00u receptie 1Veel succes met je planninggroetjesJoke