Nu Online
Momenteel zijn er 635 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tijdsindeling huwelijksdag zelff

13-2-2010 9:22:10
Hallo bruidjes, wij trouwen op vrijdag den 13de!!!

We zijn er nog niet echt uit om voor de kerk te trouwen of niet.
Ik zou heel graag willen dat mijn papa me weggeeft in de kerk (ja, ik weet het ouderwets hé)
Ik zit een beetje in de knoop met de tijdsindeling.We zouden tegen 16u al in de feestzaal moeten zijn.

Heeft er iemand een idee voor de uren van het gemeentehuis en kerk.
We kunnen in het gemeentehuis tussen 10u en 11u30 trouwen of tussen 14u en 15u30.
Alles moet nog vastgelegd worden qua uren.
We zouden gaan voor een gewone huwelijksviering in de kerk. Het liefst van al zou ik willen dat mijn bruidegommetje me met mijn kleed het eerste ziet in de kerk. kben nogal een moeilijke...

Hopelijk kan iemand me helpen, wat de tijdsindeling vormt een echt probleem.

Sarah
13-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1866

Wendy
5-6-2010
 Meld misbruik13-2-2010 11:11:10

hoi!

Wij trouwen 5 juni 2010.
Onze indeling is als volgt:
11u gemeentehuis
nadien tijd voor drankje en foto's
en ook om 16u00 afgesproken in de feestzaal.

Ik denk dat je best na hoort in je gemeentehuis welke uren er nog vrij zijn. hetzelfde voor de kerk. Best zo snel mogelijk, want je zal niet de enige zijn die dag :)

Mijn toekomstig mannetje komt mij ophalen en aldaar zal hij ook voor de eerste maal mijn jurk zien!

Succes nog :)

Nathalie
7-8-2010
 Meld misbruik13-2-2010 13:21:28

Hoi,
Normaal gezien duurt het wettelijk huwelijk maar 30 min en het kerkelijk huwelijk tussen 1u en anderhalf uur.
Dan hangt het ervan af hoeveel tijd je nodig hebt voor de verplaatsing hé
Ik denk dat je verloofde je al voor de kerk zal zien met je kleedje hoor, aangezien je eerst voor de wet moet trouwen, en dan voor de kerk

Succes,
Nathalie
07/08/10

Sylvie
11-9-2010
 Meld misbruik13-2-2010 14:01:03

wij trouwen voor de wet om 12u30 (bij ons trouwen ze enkel in de voormiddag) en voor de kerk om 15u. Tussenin is er een broodjesmaaltijd bij ons thuis. De receptie begint om 17u.
Vermits wij de foto's 's morgens gaan nemen zal mijn ventje mijn kleed als één van de eersten zien... er is gewoon geen tijd om de foto's op een ander moment te nemen.

Sylvie
11/09/10

kristien
25-6-2010
 Meld misbruik13-2-2010 19:27:31

Wij trouwen om 11u voor de wet, gaan dan op fotoreportage terwijl ouders, broers en zussen broodjes gaan eten en om 14u trouwen wij voor de kerk.
De enige manier om ervoor te zorgen dat je toekomstige je kleed pas in de kerk ziet, is een andere outfit voorzien voor de wet, maar dan zou ik het toch eerder op een andere dag doen!

Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik13-2-2010 20:21:13

wij trouwen om 11uur voor de wet, dan is het fotoreportage voor ons, om 13uur voor de kerk dan receptie 1, foto's met de familie en om 18uur receptie 2 en avondfeest. xxxx veel succes met het plannen

Joke
31-7-2010
 Meld misbruik14-2-2010 8:23:03

Dag Sarah,
Wij moeten ook om 16.00 uur in de feestzaal zijn. Het is wel zo dat je eerst voor de wet moet trouwen en dan pas voor de kerk, dus ik vrees dat je aanstaande je voor de kerk al MOET zien :-)
Bij ons is de indeling als volgt:
10.30 trouw wet
12.30 : trouw kerk (is 40 minuten rijden, vandaar)
14.00 fotoreportage terwijl suite broodjeslunch krijgt bij mijn ouders thuis
16.00u receptie 1

Veel succes met je planning
groetjes
Joke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...