Nu Online
Momenteel zijn er 70 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Toffe Kleedjes Volwassen Bruidsmeisjes

13-2-2010 17:53:53
Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar toffe, betaalbare, speelse kleedjes voor volwassen bruidsmeisjes (ongeveer 22, 23, 24 jaar). We zouden liever geen suitekledij kopen, omdat deze nogal gauw 'oud' toont (sorry voor de fans), & mijn meiden willen jong voor de dag komen. Is er iemand, die me een merk of winkel kan aanraden, waar ze zo'n kleedjes in hun collectie zouden kunnen hebben?

Alvast bedankt!
Groetjes,
Karmen

Karmen
29-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1840

LINSY
21-7-2010
 Meld misbruik14-2-2010 11:58:48

Hallo,
Mijn bruidsmeisjes gaan in de love collection. Heel betaalbaar en super mooi

Tamara
22-5-2010
 Meld misbruik14-2-2010 18:30:47

Dag Karmen,

ik had ietwat hetzelfde probleem. Mijn bruidsmeisjes zijn de kindjes van mijn vrien, 8 en 9, en mijn twee zussen, 14 en 19. Graag had ik ze in eenzelfde kleedje gezien, maar het is moeilijk om iets te vinden voor de grotere. Uitendelijk ben ik op de website www.foreverbridals.com terecht gekomen. Vorige week ben ik naar een verkoopster geweest in Lokeren en heeft ze de maten opgenomen. Binnen een 5-tal weken komen de kleedjes aan en worden ze nog aangepast. Ik heb €150/kleed betaald, dus dat valt nog mee.
Hopelijk ben je hiermee al wat geholpen.

Groetjes, Tamara

Lien

Meld misbruik14-2-2010 18:59:12

Hallo,

ik ben ook op zoek naar dergelijke kleedjes. Waar kun je verkoopsadressen (in Lokeren bv.) of daarbuiten vinden?

Alvast bedankt
Lien

Marijke
10-7-2010
 Meld misbruik14-2-2010 19:50:19

Je kan ook eens een kijkje gaan nemen bij Patio Fashion (http://www.patiofashion.be ).

Daar hebben ze een ruime keuze aan feestelijke kleedjes en ze vallen heel goed mee van prijs. Rond de €100. Er is een winkel in Leuven en één in Heist-Op-Den-Berg.

Mijn zus heeft haar kleedje daar alvast gevonden!

Groetjes, Marijke
10/07/2010
http://www.frederikenmarijke.be/

Evi
15-5-2010
 Meld misbruik15-2-2010 17:43:57

Hey,
Ook ik heb twee volwassen bruidsmeisjes. Ik wou hun ook geen dure suitekleding opdringen. Wij zijn naar suite outletwinkel geweest in kraainem: anne-sophie outlet. Je moet het maar eens googlen. Er zijn verschillende winkels (gent,kraainem,..). Zij hebben daar hun ding gevonden. Leuk kleedje, chic genoeg, maar wat ze achteraf nog kunnen aandoen!

Groetjes,
Evi

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...