Terug naar overzicht
Ik had deo van Louis Widmer en was daar zeer tevreden over
Hoi, ik gebruik meestal een deo-stick!!Zo heb je zeker geen vlekken!Succes,Nathalie07/08/10
Ik gebruik Axitrans van de apotheek. Ik zweet altijd heel erg met enorme plekken tot gevolg. Dit is echt een ideale oplossing voor mij en ik moet me op mijn dag ook geen zorgen maken!
Net zoals Evie gebruikte ik Axitrans. Ook ik ben een fameuze zweter, maar op m'n dag heb ik geen zwetende oksels gehad :-) 't Was nochtans een superwarme dag!
Hier ook een grote fan van Axitrans!!! Al uitgeprobeerd toen ik vorige zomer, tijdens die hittegolf in de suite van mijn broer moest lopen. Géén enkel druppeltje zweet, niets te voelen (natuurlijk enkel op de plaatsen waar je die axitrans had gebruikt) en daar uiteraard dan ook niets te zien.Een tip nog: dat product bestaat ook voor de handen en voeten: geen zweetvoeten dus en ook geen plakkerige handen als je veel moet handjes geven of snel zweethanden hebt van de zenuwen. --> had mijn mama uitgetest en zij was er ook heeeeeel tevreden over!Els17/07/10
hier ook aixtrans, doe dit wel niet direct na het ontharen aan,want dit kan serieus prikken.
Bedankt voor de tips