Terug naar overzicht
hey, wij deden het volgende. Wij hadden een viering in openlucht met het uvv (vrijzinnige). Dit ging door in de tuin van de feestzaal. 's morgens burgerlijk huwelijk + fotoshoot en picknick voor mijn man en ik + fotograaf en broodjesmaaltijd in cafetaria voor de suite. Om 15u was er een receptie voor collega's, kennissen en enkele mensen die niet op avondfeest uitgenodigd waren. Om 17 u vond de viering plaats. rond 16.45 werden de mensen van het avondfeest die naar de viering wilden komen verwacht. De mensen die enkel naar receptie kwamen konden kiezen of ze voor de viering bleven of niet. na de viering hebben we iedereen, zowel mensen van de receptie als avondgasten, een glas schuimwijn aangeboden. Nadien vertrokken de mensen van de receptie en startte het avondfeest. Bijna iedereen die uitgenodigd was voor het avondfeest is naar de viering gekomen en iedereen die uitgenodigd was voor de receptie is gebleven voor de viering. groetjes ellen
Wij deden ook onze viering met "de goede herder". Bij ons waren er ook vrienden die de viering graag wilden bijwonen. Ik heb hen gevraagd op voorhand te bevestigen of ze kwamen (voor de plaatsen) maar ik heb er ook bijgezegd dat er daarna alleen eten voorzien is voor de naaste familie.Niemand had daar problemen mee en zijn gewoon na de viering naar huis gegaan en 's avonds teruggekomen voor het feest.Succes