TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sophie
14-8-2010
|
14-2-2010 20:44:56
wij geven ons feest er deze zomer! ik zal hier iets weten te posten hoe het verlopen is! wanneer is jullie trouw?
|
|
shanna
28-8-2010
|
14-2-2010 20:58:04
Wij trouwen 28 augustus!Ben benieuwd, heb wel alleen nog maar goede commentaar gehoord ;-)
|
|
kaat
|
15-2-2010 12:34:23
Wij trouwen er 29 mei 2010 ... spannend e :o)
|
|
Stephanie
10-7-2010
|
15-2-2010 13:04:39
Hoi Shanna
Wij trouwen er 10/07/2010. Kwou dat het er al was! Wanneer is jou trouw?
Groetjes Stephanie
|
|
Véronique
31-7-2009
|
15-2-2010 17:00:54
Wij hebben er een trouwfeest gehad deze zomer. Het eten was lekker. Voor het dessertenbuffet moest je wel snel zijn, want dat werd direct weer weggehaald. Een tweede keer aanschuiven was er dus niet meer bij. Wel hoorden we dat de afrekening helemaal niet was zoals het hoorde! Voor vanalles en nog wat werden extra suplementen aangerekend...
Groetjes,
Véro
|
|
sofie
12-6-2010
|
15-2-2010 17:34:06
hey, vriendin van ons is der getrouwd. feest op zich was heel goed en lekker. maar de afrekening was niet correct. Lees echt goed de kleine lettertjes. Want vinden er nog vanalles bij. groetjes Sofie
|
|
shanna
28-8-2010
|
15-2-2010 20:19:47
@sofie en @veronique: Wat was er dan extra aangerekend? Welke kleine letters? Bij ons zijn er geen kleine letters? Wij gaan wel qua drank de forfait nemen,zodat we exaxt weten wat we moeten betalen, ook qua eten....
|
|
sofie
12-6-2010
|
15-2-2010 21:04:42
hey shanna, de extra's zijn meer ivm het tafellinnen, de stoelbekleding, bloemen op tafel,... zo'n dingen dan. Goede raad, laat alles op papier zetten hoe onnozel ook. Zo bestaat er geen discussie achteraf. sofie
|
|
Véronique
31-7-2009
|
16-2-2010 11:27:03
Inderdaad, hetzelfde als Sofie! Ook de drank was niet in orde: bleek ineens duurder te zijn dan afgesproken. Nog allerlei extra's die erbij kwamen... Die vrienden van ons hebben gewoon het eerst afgesproken bedrag betaald. Natuurlijk kregen ze nog aanmaningen e.d., maar toen ze dreigden met de advokaat was ineens alles in orde... Geen leuke situatie dus! B.t.w. de parking leek ook één stort: in elke hoek stond wel iets: een grote hoop kiezels, houten paletten,...
Grtz!
Véro
|
|
nele
|
21-3-2010 15:57:11
Hey,
Wij zijn een maand geleden getrouwd in "Den Orchidee". We waren héél tevreden. Heel veel complimentjes gekregen van familie en vrienden. Zowel over het feest als over de receptie. Wij hadden voor alles een vaste prijs gevraagd, dus geen problemen bij de afrekening. Wel duidelijke afspraken maken. (drank ook tot einde feest inbegrepen, stoelhoezen e.d. ) Maar het was echt fantastisch!! Het is de moeite waard om een beetje extra moeite te steken in het maken van afspraken. Je zal zeker tevreden zijn!
Groetjes
Nele en Kurt
p.s.: Dessertenbuffet: wij mochten zoveel aanschuiven als we wilden. (binnen de tijd dat het buffet er staat)
De Receptie was ook echt geweldig: veel hapjes, constant drank, vriendelijk personeel. De vrouw van de baas was ook altijd ter onzer beschikking!
|
|
Ghizlan
1-7-2011
|
16-8-2010 12:07:47
Hoi iedereen!
Ik ga trouwen volgend jaar in juni en ben momenteel op zoek naar een zaal. Den Orchidee vind ik heel mooi, maar ik heb inderdaad ook schrik voor de eindafrekening. Ik zou voor het feest niet meer willen uitgeven dan 12000 euro. Denk je dat dit kan lukken bij den Orchidee? Ik reken op zo'n 100 avondgasten en 120 dansgasten, heel wat dus! Ik ben al bij de baas op bezoek geweest en ik moet toegeven ik heb allerlei dingen nog achteraf ontdekt... Ik wil toch wel opletten natuurlijk. Hopelijk krijg ik wat reacties hierop! Bedankt!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|