TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
nathalie
2-7-2010
|
14-2-2010 17:15:38
Hallo,
Ik denk dat het ook te zien is of er aanpassingen moeten gebeuren of niet.. Heb je het al gepast of niet? Ik zou het eens navragen in de winkel,want het zal dan inderdaad al paar keer gepast zijn en begrijp dat je dat liever niet wil.. Ze kunnen misschien eens navragen bij de fabrikant als het nog mogelijk is om het te verkrijgen.. En wie weet moeten er wat aanpassingen gebeuren dus heb je dan misschien gans nieuw kleed op maat dan,zoals bij mij het geval is.. En als het het laatste is zou ik toch wat korting vragen..
nathalie 2/7/2010
|
|
Melissa
13-8-2010
|
14-2-2010 19:11:56
Hoi,
Ik had het laatste trouwkleed (niet meer bij te bestellen) en ik kreeg hier 50% korting op! Dus als het echt het laatste is, zeker korting vragen hoor ;-) Verder zag je aan mijn kleed echt niet dat het al door anderen gedragen is hoor. Ze passen het ook zelf aan bij de laatste pas net zoals met een speciaal voor jou gemaakt kleed. Op zich niets mis mee om het laatste te nemen denk ik? Ik heb me er mooi 700 euro mee bespaard!
Succes!
|
|
Joni
6-4-2011
|
14-2-2010 19:34:57
Bedankt voor jullie antwoord! Vind het op zich helemaal niet zo erg als het al door andere gepast is geweest maar had de indruk dat ze er ook geen korting op zou geven ook niet omdat het het laatste was en niet meer bij te bestellen, heb het nu wel niet gevraagd dus... Zal er de volgende keer is voorzichtig achter horen dan, zou wel super zijn ;-)
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
14-2-2010 22:02:43
Hangt er wat vanaf, ik had 'tzelfde voor, maar 't kon niet meer bijgemaakt worden, want was hun laatste exemplaar en fabrikant maakt ze niet meer. Gekke is dat 't wel van collectie 2010 is. Erg in trek dus, maar ze maken er maar beperkt aantal van, houdt nogal van exclusiviteit.
Ik kreeg geen koring, maar alles bij elkaar is 't logisch:
- Populair kleed, dus raakten 't sowieso kwijt zonder korting, was 't niet aan mij, dan wel aan iemand anders. - Was nog van nieuwste collectie. - Wisten dat ik 't echt wou, want was m'n "wauw"-kleed, zou dom zijn om er dan korting op te geven, want ergens weet je dan als handelaar dat je klant ze dan sws neemt.
Denkt dat je beetje naar omstandigheden moet kijken dus. Tuurlijk had ik ook liever korting gehad, maar ja... In welk bruidshuis ging je?
|
|
Joni
6-4-2011
|
15-2-2010 20:35:09
Bij mode Ariane in Sint Truiden. Het was een kleed van een oudere collectie... Kleed dat ik wou was er niet maar ze konden dit kleed zo aanpassen dat het ongeveer hetzelfde was, rok was hetzelfde maar wou een recht opstaande kraag en dat heeft deze niet dus wouden ze er wel eentje opzetten. Eerst zien of het wel mooi staat en als het zo is koop ik het.
|
|
Sylvie
11-9-2010
|
15-2-2010 21:30:50
na 3 winkels had ik eindelijk mijn droomjurk gevonden en toevallig hadden ze hem ook in mijn maat en hij paste fantastisch. Dus kreeg ik hem en moesten ze hem niet bestellen. Ik vind het niet erg dat anderen mijn jurk misschien ook gepast hebben en ik heb ook geen korting gekregen vermits de jurk in verschillende kleuren te krijgen is en nog steeds te bestellen is. Maar ik was zo blij dat ik mijn jurk gevonden had dat ik direct getekend had. Hij kostte ook maar bijna 600 euro wat natuurlijk ook meespeelde.
Sylvie
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|