Terug naar overzicht
hei!wij hebben een beetje hetzelfde probleem, wij trouwen in februari maar vinden onze feestzaal niet echt geschikt voor foto's...
wij hebben contact opgenomen met een binnenspeeltuin, kans is wel dat er veel kinderen gaan zijn op dat moment want trouwen op 25juni en veel klassen gaan dan op schoolreis...
Hey,We trouwen 11september en hebben slechts 1 binnenlocatie en dat is waar we 'smiddags gaan eten met getuigen en ouders.Het is een eethuis waar we onze eerste date hebben gehad.Misschien kan je je daar nog iets van herinneren?? Ik vond het alvast leuk dat die locatie dan in onze fotoboek verschijnt!x Kitty
wij hadden voor de binnenlocatie voor de foto's het Kasteel Van Horst. een romantische locatie heel mooi, wel eerst aanvragen aan de receptie van het kasteel. Reservatie is gewenst.
Wij rekenden op schitterend weer en hadden dus geen binnenlocatie. Het weekend voor onze trouw was het wel bakken aan het regenen, dus toen had ik een bang hartje en heb ik naar de fotograaf gebeld. We hadden toen afgesproken dat als het slecht weer zou zijn, dat we dan de komende week opnieuw contact zouden opnemen om verder af te spreken. Het was echter schitterend weer op onze trouwdag, dus hebben niet meer stilgestaan bij de binnenlocatie!Groetjes,Véro
een tuincentrum (met decoratie afdeling)? hebben wij gekozen als alternatief mocht t erg slecht weer zijn..