Terug naar overzicht
Hey Marijke,Ik zou eens gaan kijken in Veritas of kruidvat.Groetjes en succes,Liesbeth 24/04/2010
Idd Veritas ofzo, ofwel met bloemen werken in je haren, ikzelf werk met witte roosjes erin.groetjes Petroeska
Op deze website vind je ook heel wat zaken: http://www.theweddingshop.be/ Groetjes,Sarah
Weten jullie of er ook bruidswinkels zijn waar ik hiervoor terecht kan? Verkopen ze bij Veritas ook tiara's?Groetjes, Marijke
In bruidswinkels vind je inderdaad ook haaraccessoires, maar die zijn wel een stuk duurder dan bij Veritas.Als je nog niet goed weet wat je wil, kan je misschien eerst voor je proefkapsel gaan en dan - eventueel diezelfde dag - op zoek gaan naar gepaste accessoires?
Bedankt Saskia,enig idee in welke bruidswinkels ik hiervoor terecht kan?
Hallo Marijke,Ik heb er bij mijn pasbeurt gezien bij Le Chapeau in Antwerpen, maar ik veronderstel dat je ze wel bij veel bruidswinkels kan vinden.Succes met de zoektocht!
Bij claire's of veritas of andere kleine juwelen/spullejeswinkels.Mijne komen uit de claire'sGrtjs
ik ben ook op zoek naar zoiets. eerder naar parels voor in het haar, maar bij veritas hebben ze dat niet en ook geen tiara's.