Terug naar overzicht
Als je enkele berichten terug kijkt vind je tekstjes om geld te vragen op een toffe manier maar voor de rest weet ik het zelf niet. Ik heb geschreven:Om deze dag te vierenlijkt het ons fijnals u om 18.30 uur op dedesgewenste locatie kan zijn. Wij hopen op de dag van onze dromen u daar ook te verwelkomen.
Het bruidsboeket is geplukt,en de andere voorbereidingen zijn gelukt.02/04/2004 is onze dag.Een belangrijk gebeuren waarop jij niet ontbreken mag.We vinden het dan ook heel fijnals u er deze dag bij zou kunnen zijn.Voor het avondfeest in salons de romree, waar u wordt verwacht vanaf 19u30 !
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:www.videomanie.be
ik heb dat op mijn uitnodigen gezet : Ons huisje is zo goed als ingericht, bloemen en planten staan reeds in zicht, veel hebben we niet meer nodig, een huwelijkslijst leek ons overbodig hopelijk neemt u ons niet verkeert op en maakt u ons blij met een onvelop. ik ben op 18sepber getrouwd en we heben daar veel bof op gekeegen succes