Terug naar overzicht
Hallo,Pronovias hebben ze in veel bruidswinkels hoor. Van welke regio ben je? PS: Ook ik heb een Pronovias, ze zijn mooi hé?:-) De mijne komt van Moderna te Schepdaal.Evy22/07/2006
ik heb ook een pronovias.Ik heb mijn kleed in Bree gekocht bij Couture Paule.Veel succes
heyNog een pronovias fan, heb er ook eentje :) De mijne komt van Le ChapeauGroetjesVicky09.09.06
Bedankt iedereen voor de info, maar ik zoek specifiek een winkel waar ze de valentino kleedjes verkopen of gaan verkopen. Pronovias werkt met veel ontwerpers samen en vanaf dit jaar ook met Valentino (zie hun site). Ik denk echter dat ze pas vanaf december verkrijgbaar zijn, en niet in elke bruidswinkel.
hoi Veerlebij "where to buy" staat België niet in de lijst (zie site). Wel Duitsland, Frankrijk en Engeland. Ziet er héél mooi uit!groetjesGaëlle
dag veerle en andere bruiden, ook ik vind de kleedjes van pronovias super mooi en heb al vele keren op hun website zitten surfen. Een verkooppunt hier in Belgie van exclusief hun merk is er niet, de dichtste is Breda... Er zijn inderdaad winkels die hun merk verkopen maar nooit de volledige collectie en dat is inderdaad wel jammer. Mochten jullie een winkel kennen in West-Vlaanderen die zulke kleedjes verkopen, let me know!Groeten