Nu Online
Momenteel zijn er 394 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

leuk tekstje om getuige te vragen

30-11-2005 13:53:32
Hallo allemaal,
ik ben op zoek naar een leuk tekstje om mijn broer als mijn getuige te vragen. Ik was van plan om hem te vragen op kerstavond omdat dan onze hele familie samen is.
Ik dacht een doosje in te pakken met daarin een brifje met dan een leuk tekstje. Hebben jullie enkele ideeen voor mij?
Alvast bedankt

Evy
26-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1430

Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik30-11-2005 17:10:06

hoi

wij hadden aan de naatse familie/kennissen dit tekstje

het hart vraagt een tochtgenoot voor heel het leven
behalve ruimte, liefde en moed
wil het hart een echtgenoot
om steun te vinden en te geven

en bij de getuigen stond daaronder

16 september 2005
is voor ons een dag
waarop jij als getuige
niet ontbreken mag

Bij mijn zus (mijn getuige), die toen na kerst vertrok naar Afrika voor enkele maanden, heb ik het kaartje in haar valies verstopt. Aan mijn schoonbroer (getuige van mijn man) hebben we het gegeven tijdens een etentje. Ze waren allebei heel erg blij omdat het een tastbare herinnering is!

groetjes
Gaëlle

nancy
6-5-2006
 Meld misbruik18-12-2005 12:48:24

Hallo,

Ik ben ook op zoek gegaan naar dergelijke teksten en heb er 2 gevonden op andere sites:

Je bent in mijn leven getuige geweest van een heleboel leuke en minder leuke dingen, je was er op mijn eerste schooldag, je kende mijn eerste vriendinnetje, wist van mijngoede en slechte rapporten. Meer dan 3 jaar geleden zag je xxx mijn leven in wandelen en knikte je goedkeurend. Sindsdien ben je al jaren getuige van onze groeiende relatie. Nu we binnenkort gaan trouwen zou ik je willen vragen om ook op deze bijzondere dag mijn getuige te zijn.

De andere tekst is in de vorm van een vacature, een beetje lang om hier op deze manier te versturen. Als je deze tekst ook wenst, stuur me dan een mailtje dan stuur ik hem door (nancyalbergs@yahoo.com).

PS. Ik denk aan je op kerstavond want wij vragen dan ook onze getuigen!

Veel succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...