Terug naar overzicht
hoiwij hadden aan de naatse familie/kennissen dit tekstjehet hart vraagt een tochtgenoot voor heel het levenbehalve ruimte, liefde en moedwil het hart een echtgenootom steun te vinden en te gevenen bij de getuigen stond daaronder16 september 2005is voor ons een dagwaarop jij als getuigeniet ontbreken magBij mijn zus (mijn getuige), die toen na kerst vertrok naar Afrika voor enkele maanden, heb ik het kaartje in haar valies verstopt. Aan mijn schoonbroer (getuige van mijn man) hebben we het gegeven tijdens een etentje. Ze waren allebei heel erg blij omdat het een tastbare herinnering is!groetjesGaëlle
Hallo,Ik ben ook op zoek gegaan naar dergelijke teksten en heb er 2 gevonden op andere sites:Je bent in mijn leven getuige geweest van een heleboel leuke en minder leuke dingen, je was er op mijn eerste schooldag, je kende mijn eerste vriendinnetje, wist van mijngoede en slechte rapporten. Meer dan 3 jaar geleden zag je xxx mijn leven in wandelen en knikte je goedkeurend. Sindsdien ben je al jaren getuige van onze groeiende relatie. Nu we binnenkort gaan trouwen zou ik je willen vragen om ook op deze bijzondere dag mijn getuige te zijn.De andere tekst is in de vorm van een vacature, een beetje lang om hier op deze manier te versturen. Als je deze tekst ook wenst, stuur me dan een mailtje dan stuur ik hem door (nancyalbergs@yahoo.com).PS. Ik denk aan je op kerstavond want wij vragen dan ook onze getuigen!Veel succes