TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ines
10-4-2010
|
15-2-2010 15:45:19
wij vragen ook mensen op het dessertenbuffet. Zij kunnen dan ook een hele avond feesten ipv 1uurtje receptie. Voor jongere mensen lijkt me dit fijn. Zelf vind ik het ook fijner om naar dessertenbuffet te gaan ipv receptie
|
|
Greet
22-5-2010
|
15-2-2010 15:54:04
Ook wij hebben geen receptie, omdat ik het persoonlijk niet aangenaam vind om mensen na 1-2u terug naar huis te moeten sturen. Wij vragen ook mensen op het dessertenbuffet en kunnen op die manier de hele avond mee feesten.
|
|
Hilde
23-7-2010
|
15-2-2010 17:14:43
Wij vragen de vrienden ook op het dansfeest ipv receptie. Jonge mensen vinden het leuk om eens goed te feesten als er iemand trouwt.
|
|
Véronique
31-7-2009
|
15-2-2010 17:16:28
Ik ga zelf liever naar een dansfeest dan naar een receptie. Zo beleef je de dag intenser, vind ik. Als koppel vond ik dat helemaal niet druk, hoor. Na de hoofdschotel volgt toch een langere pauze om het eten te laten 'zakken'.
Groetjes,
Véro
|
|
Karmen
29-5-2010
|
15-2-2010 19:46:01
Zelf nodigen we iedereen uit op ons avondfeest, dus geen receptie & geen dansgasten, wat ik natuurlijk het leukst vind! Zelf ga ik liefst naar een dansfeest, behalve als het echt ver weg is, dan word ik liever voor de receptie gevraagd. Maar dat is de beslissing van het gelukkige koppel natuurlijk! :)
|
|
Hannelore
7-8-2010
|
15-2-2010 20:00:27
Wij geven voor de vrienden ook enkel een dansfeest. We zijn beiden nogal grote fuivers en dit past beter bij ons dan een receptie of tafelen tot 23uur. Gewoon je zin doen!
|
|
Sylvie
11-9-2010
|
15-2-2010 21:08:10
wij nodigen op de receptie "oudere" vrienden en familie uit, daarna eten met naaste familie en goede vrienden en daarna dessertenbuffet en dansfeest met jongere vrienden. Mijn collega's komen 's avonds want de meeste zijn van onze leeftijd en de collega's van mijn vriend komen op de receptie want die zijn al ouder. Zo is alles een beetje in evenwicht en is het leuk voor iedereen.
|
|
joke
1-8-2009
|
16-2-2010 13:24:59
hey!
wij hadden een 60-tal gasten die bij aanschoven voor het dessert. De feestzaal had het avondeten prima getimed en het is idd wel druk, maar op dat feest loop je sowieso veel rond... wij vonden het een zeer leuke formule. je kan iedereen uitnodigen die je erbij wilt en het drukt de prijs toch wel een behoorlijk stuk. Natuurlijk is het voor de vrienden die anderhalf uur moeten rijden wel niet zo leuk als ze pas vanav half tien mogen komen, maar dat vonden wij het enige nadeel eraan. grtj
|
|
Annelies
5-4-2010
|
16-2-2010 16:40:44
Wij waren eerst van plan een receptie te doen en dan avondfeest, maar omdat dat nogal wat nadelen had, hebben we de receptie afgeschaft en beslist om die mensen na het diner te vragen voor dessert en dansfeest. De keren dat ik zelf al voor het dessert gevraagd ben, vond ik dat niet zo leuk omdat het dan lijkt alsof je er op het einde nog 'bijgeplakt' wordt, maar we lossen dit op door na de ontvangst van de avondgasten het dansfeest te starten, en het dessert komt dan pas in de loop van de verdere avond.
|
|
Marcel
|
10-3-2010 11:41:15
Jonge mensen uitnodigen voor het dessertenbuffet is een uitstekend idee, veel beter dan enkel voor de receptie. Qua timing is het inderdaad niet makkelijk. Je loopt het risico dat ze binnenkomen terwijl je nog aan het hoofdgerecht zit. Maar gezien een dessertenbuffet blijft staan, kunnen ze toekomen, terwijl je al begonnen bent aan het dessert.
Het is alleszins een opsteker voor de ambiance achteraf!
groetjes
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|