Terug naar overzicht
Hallo,ik ben visagiste en woonachtig in het Waasland.Ik doe o.a. bruidsmake-up. Hiervoor vraag ik 50 euro ( proef en make-up de dag zelf.) Ik werk met goede producten : MAC, Dior, Artdeco,... Wat ik wel vreemd vind is dat er 2 sessies tegenvallen. Ik doe verder totdat de bruid in spé tevreden is, tijd speelt geen rol.indien u meer info wilt, kan u mij bereiken via www.makeyouup.be of via facebook : makeyouup. Vriendelijke groeten, Ilse
Beste Marouschka,Neem eens een kijkje op www.maximuz.be Wij werken al geruime tijd samen met Hair and Make up artist Valerie Carolus. Zij komt aan huis!Met vriendelijke groeten,Toon0495/23 69 21www.maximuz.be
Hallo, Ikzelf heb juist mijn proef achter de rug bij Heidi Fonteyn uit Oostakker. Het was echt heel mooi. Ze houdt rekening met jouw persoonlijkheid zodat je je er zelf goed bij voelt. Je merkt dat ze professioneel is en veel ervaring heeft. Ze doet ook veel fotoshoots. Misschien moet je haar eens proberen? Ze is van Oostakker bij Gent. www.heidifonteyn.be Nog veel succes bij je voorbereidingen en hopelijk heel goed weer!!
Beste Marouschka, ik ben visagiste en hairstyliste en kan je eventueel verder helpen. Indien je meer info wenst, graag een mailtje: hani@live.be groetjes Hani