Terug naar overzicht
ik had een heel fijne ketting aan van mijn overleden grootvader, was heel mooi
Hallo Sarah.Ikzelf heb ook een bustierjurk en een lange sluier. Ik ga men haar half opgestoken hebben. Ik heb een halsketting genomen omdat ik dit persoonlijk mooier vond dan zonder. Zonder was het precies zo kaal.Groetjes Keshia17/07/2010
Ik had ook een (korte) halsketting aan op mijn bustierjurk. Is inderdaad een beetje 'kaal' anders. Je moet doen wat je zelf het beste lijkt. Foto's in de boekskes zijn meestal over- of onderstyled om een dramatischer effect te bekomen...groetjesNeel
ik had ook een bustierkleed en een sluier, ik heb toch voor een ketting gekozen, wel een tamelijk opvallende maar het paste bij het geheel. Doen wat je het beste lijkt...www.heidienwouter.bruiloftsite.nl (reeds 9 maand getrouwd)
Ik heb ook een strapless trouwjurk, maar ik ga geen halsketting dragen. Alle aandacht moet naar het kleed gaan en daarom kies ik er bewust voor om het niet te dragen. Wel eenvoudige oorbelletjes. Groetjes!
Ik heb ook een strapless trouwjurk en ben nog aan het twijfelen of ik een ketting ga aandoen of niet. Enerzijds vind ik een strapless jurk zonder halsketting misschien een beetje 'kaal' maar anderzijds vind ik mezelf niet zo mooi met een halsketting.Maar met losse krullen en een sluier denk ik dat je de halsketting best kan weglaten hoor.Lieve04/09/10
hey!Hebben ze in de winkel waar je je kleed gekocht hebt geen juwelen?Ik heb in le chapeau bij mijn eerste pas een aantal kettinkjes geprobeerd, maar het was mooier zonder. Mocht mét mooier zijn, hoef je het daarom nog niet per sé in de winkel (waar het meestal vrij duur is) te kopen.grtj
Hallo,ik heb ook een bustierkleed en heb hiervoor eenvoudige swarovski-juwelen gekocht. Niet zo duur, 90 euro voor ketting met hanger en de oorringen. Heel fijn en niet overdone... en komt supergoed uit :o)groetjes,Natasja17/4/2010
Beste Sarah,Ook ik heb een bustierkleed, en heb er een prachtige, lange parelketting (een modern ontwerp) bijgekocht en saat er prachtig bij.Als je een halflange sluier draagt zou ik toch wel een ketting aandoen, vooral omdat je die sluier waarschijnlijk ook niet de hele avond zult aanhebben.Eva