Nu Online
Momenteel zijn er 715 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Halsketting: doen of niet ?

15-2-2010 20:31:26
Hoi iedereen,

Een klein vraagje : ik heb een strapless trouwjurk en ga een halflange sluier dragen. Waarschijnlijk ga ik mijn haar los laten met losse krullen.
Ik twijfel of ik al dan niet een (eenvoudige) halsketting zou dragen. Wat vinden jullie ? Is het zonder halsketting (wat in de bruidsmagazines vaak gedaan wordt) niet te kaal ?

alvast bedankt,
groetjes Saar

Sarah
29-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 889

sofie
24-10-2009
 Meld misbruik15-2-2010 20:48:45

ik had een heel fijne ketting aan van mijn overleden grootvader, was heel mooi

Keshia
26-5-2018
 Meld misbruik15-2-2010 20:51:29

Hallo Sarah.

Ikzelf heb ook een bustierjurk en een lange sluier. Ik ga men haar half opgestoken hebben. Ik heb een halsketting genomen omdat ik dit persoonlijk mooier vond dan zonder. Zonder was het precies zo kaal.

Groetjes Keshia
17/07/2010

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik15-2-2010 22:29:20

Ik had ook een (korte) halsketting aan op mijn bustierjurk. Is inderdaad een beetje 'kaal' anders. Je moet doen wat je zelf het beste lijkt. Foto's in de boekskes zijn meestal over- of onderstyled om een dramatischer effect te bekomen...
groetjes
Neel

heidi

Meld misbruik16-2-2010 7:28:45

ik had ook een bustierkleed en een sluier, ik heb toch voor een ketting gekozen, wel een tamelijk opvallende maar het paste bij het geheel. Doen wat je het beste lijkt...
www.heidienwouter.bruiloftsite.nl (reeds 9 maand getrouwd)

Sophie
22-5-2010
 Meld misbruik16-2-2010 8:43:47

Ik heb ook een strapless trouwjurk, maar ik ga geen halsketting dragen. Alle aandacht moet naar het kleed gaan en daarom kies ik er bewust voor om het niet te dragen. Wel eenvoudige oorbelletjes. Groetjes!

Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik16-2-2010 10:10:31

Ik heb ook een strapless trouwjurk en ben nog aan het twijfelen of ik een ketting ga aandoen of niet. Enerzijds vind ik een strapless jurk zonder halsketting misschien een beetje 'kaal' maar anderzijds vind ik mezelf niet zo mooi met een halsketting.
Maar met losse krullen en een sluier denk ik dat je de halsketting best kan weglaten hoor.

Lieve
04/09/10

joke
1-8-2009
 Meld misbruik16-2-2010 13:19:00

hey!

Hebben ze in de winkel waar je je kleed gekocht hebt geen juwelen?
Ik heb in le chapeau bij mijn eerste pas een aantal kettinkjes geprobeerd, maar het was mooier zonder.
Mocht mét mooier zijn, hoef je het daarom nog niet per sé in de winkel (waar het meestal vrij duur is) te kopen.
grtj

Natasja
17-4-2010
 Meld misbruik16-2-2010 13:20:31

Hallo,
ik heb ook een bustierkleed en heb hiervoor eenvoudige swarovski-juwelen gekocht. Niet zo duur, 90 euro voor ketting met hanger en de oorringen. Heel fijn en niet overdone... en komt supergoed uit :o)
groetjes,
Natasja
17/4/2010

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik16-2-2010 14:08:49

Beste Sarah,

Ook ik heb een bustierkleed, en heb er een prachtige, lange parelketting (een modern ontwerp) bijgekocht en saat er prachtig bij.

Als je een halflange sluier draagt zou ik toch wel een ketting aandoen, vooral omdat je die sluier waarschijnlijk ook niet de hele avond zult aanhebben.

Eva

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...