Terug naar overzicht
Dag Hilde,Wij hebben ook een 'tweede shift', maar aangezien we al een glaasje bubbels aanbieden en een middernachtsnack hebben we besloten voor hen geen dessert te voorzien. Dan kan het feest heel snel losbarsten :-)Eva
Hallo,Bij ons komen de mensen voor het dansfeest toe om 22u30. Krijgen een aperitief aangeboden, schuiven mee aan voor het dessert en de koffie en daarna kan het feest dan beginnen.Groetjes Cynthia30/04/2010
Hallo,onze trouw is nog niet voor direct, maar onze feestzaal ligt al vast. Ook wij nodigen een 'tweede shift'gasten uit maar bieden hen wel een dessert aan, een middernachtsnack hebben wij niet.
Hey,wij nodigen ook een aantal mensen uit na het diner, en laten hen aanschuiven aan het dessertbuffet en voor de bruidstaart. Een middernachtsnack doen we niet, aangezien het dessertbuffet blijft staan tot 2u.groetjes,Karolien
Bij zowat alle dansfeesten die ik al heb meegemaakt, schoven we aan voor het dessert. Ik denk dat dat de meest gangbare vorm is.Groetjes,Véro
Hey,Wij krijgen ook een 2e shift gasten op het avondfeest, zij krijgen van ons een aperitief als ze binnenkomen, en daarna het dessertenbuffet.Na het dessertenbuffet beginnen we met de openingsdans.Groetjes,
Wij hebben ook een dessertenbuffet voor de gasten van het dansfeest. Wat biedt je juist aan als hapje? Als dit redelijk veel is vind ik een dessertenbuffet niet nodig. Maar als dit 1 hapje/persoon is beter wel.