Terug naar overzicht
Er zijn nog een kleine 3 maanden voor jullie huwelijk, in die tijd kunnen ze echt wel nieuwe ringen maken hoor :) meestal duurt het gewoon langer omdat ze de dringendere bestellingen voor nemen :) dus geen nood, 't komt allemaal wel in orde :)
Ik zou me geen zorgen maken hoor, dat kan toch ook met een bruidskleed. Je moet toch rekening houden dat er bijna een jaar tussenzit bij de bestelling en de aflevering waardoor de vinger wat kan veranderen bvb een bredere kneukel of zo, ons menselijk lichaam staat niet stil hé. Mijn schoonzus had ook dat probleem en die werd goed aangepast, dus geen paniek, ze lossen het wel op!
Dag Gwen, Ik zou me geen zorgen maken, zenne. In die van ons was mijn naam fout gegraveerd. Ze hebben dit ook op enkele weken tijd (de eindejaarsperiode zat er tussen) recht gezet. Kathleen14.05.2010
Geen paniek, dat komt snel in orde. Ik was ook niet direct tevreden, binnen de 15 dagen was dit opgelost. groetjes, Carolina
ohhh meid :) ik zou ook paniekeren hoor, maar ik denk idd dat zij daar een oplossing voor moeten bieden en dat da in orde moet zijn. Wij hebben onze ringen vorige week pas besteld bij FDO en ze zeiden dat deze pas begin juli zouden toekomen, terwijl we trouwen 30juli. Ik hoop maar dat het in orde zal zijn... want das natuurlijk nog korter e :s xx
HoiGeen paniek: mijn ring bleek ook te klein te zijn bij het afhalen. Enkele dagen voor de trouw ben ik er opnieuw mee langs de juwelier geweest en ze kunnen een ring wel wat verbreden hoor. Mijn man heeft later hetzelfde moeten laten doen.Nu passen ze perfect!xxx
Hye Gwen, bij mij hetzelfde gebeurd ongeveer 1 maand voor de trouw. 3 maten te klein. En die man maar beweren dat dat niet kon zijn. We hebben dan maar die ring rond mijn vinger geprest en kreeg hem bijna niet meer af. Hij bleef erbij dat ik was bijgekomen (was net 3 kg afgevallen).Hij heeft ze 2 maten vergroot. 1 week later zat de ring al beter maar was ze nog te klein, ze kreeg ze er wel over maar ze spande in mijn vinger. Maar die man zei dat dit normaal was, dat het door de warmte was etc. Ik vroeg om toch nog een maat te vergroten en hij zei nogal nors, dat ik dan niet moet afkomen als mijn ring van mijn vinger valt als ik op huwelijksreis ben. En toch nog eens moet die ring te proberen tot ik getrouwd ben, mss was ik heb toen gewoon. Ik heb toch mijn wil doorgedrongen en hem laten vergroten en nu zit hij perfect. Bij de laatste verandering zei hij dat het echt niet aan hem lag want dat ze dat nog nooooit meegemaakt hadden. Pas op ik wil hier niet negatief doen over hun, hun service was snel en op tijd en ze waren bij het uitkiezen van de ringen zeer vriendelijk en attent maar niet willen toegeven dat je een fout hebt gemaakt vind ik wel héél erg. Hij heeft volgens mij gewoon de verkeerde maat opgeschreven, maar nee dat was volgens hem niet waar (maar al mijn andere ringen thuis passen wel nog) :-)dus neem een maat waar je je goed bijvoelt.xxx
Ze geven inderdaad niet snel hun fouten toe en dat vind ik ook spijtig.Ik wil toch wel even zeggen dat ze er alles aan hebben gedaan om het op te lossen en mijn ring zal 1.5 maat vergroot moeten worden.Volgende week zou ik hem terug moeten hebben.Gwen