Nu Online
Momenteel zijn er 635 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

PANIEK !!!!!

16-2-2010 9:41:45
Hallo bruidjes,

Onze eerste tegenvaller is gepasseerd.
Vorig jaar in maart hebben wij onze ringen besteld bij FDO. Nu wist ik dat ze vandaag zouden toekomen en ze zijn prachtig maar véééééééél te klein.(de mijne toch zeker al)

Ik heb al contact met hen opgenomen en ze vonden het zelf heel raar mits we niet zijn bijgekomen of dergelijke.

Nu stelde hij wel voor om straks mijn vriend nog eens te laten passen en dan morgen terug te bellen.Hij zou dan zelf langskomen (vind ik wel mooi)en samen zoeken naar een oplossing.Misschien moeten ze wel terug opnieuw gemaakt worden.

Hebben we ze dan wel op tijd?
Zijn er bruidjes die dit ook al hebben meegemaakt of raad weten?????

Een teleurgesteld bruidje.
14.05.2010.

Gwen
14-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 752

Dorothea
10-9-2010
 Meld misbruik16-2-2010 9:59:33

Er zijn nog een kleine 3 maanden voor jullie huwelijk, in die tijd kunnen ze echt wel nieuwe ringen maken hoor :) meestal duurt het gewoon langer omdat ze de dringendere bestellingen voor nemen :) dus geen nood, 't komt allemaal wel in orde :)

Annelies
18-9-2010
 Meld misbruik16-2-2010 10:04:14

Ik zou me geen zorgen maken hoor, dat kan toch ook met een bruidskleed. Je moet toch rekening houden dat er bijna een jaar tussenzit bij de bestelling en de aflevering waardoor de vinger wat kan veranderen bvb een bredere kneukel of zo, ons menselijk lichaam staat niet stil hé. Mijn schoonzus had ook dat probleem en die werd goed aangepast, dus geen paniek, ze lossen het wel op!

Kathleen
14-5-2010
 Meld misbruik16-2-2010 10:37:17

Dag Gwen,

Ik zou me geen zorgen maken, zenne. In die van ons was mijn naam fout gegraveerd. Ze hebben dit ook op enkele weken tijd (de eindejaarsperiode zat er tussen) recht gezet.

Kathleen
14.05.2010

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik16-2-2010 23:00:33

Geen paniek, dat komt snel in orde. Ik was ook niet direct tevreden, binnen de 15 dagen was dit opgelost.

groetjes, Carolina

Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik17-2-2010 9:57:20

ohhh meid :) ik zou ook paniekeren hoor, maar ik denk idd dat zij daar een oplossing voor moeten bieden en dat da in orde moet zijn. Wij hebben onze ringen vorige week pas besteld bij FDO en ze zeiden dat deze pas begin juli zouden toekomen, terwijl we trouwen 30juli. Ik hoop maar dat het in orde zal zijn... want das natuurlijk nog korter e :s xx

Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik17-2-2010 12:45:52

Hoi
Geen paniek: mijn ring bleek ook te klein te zijn bij het afhalen. Enkele dagen voor de trouw ben ik er opnieuw mee langs de juwelier geweest en ze kunnen een ring wel wat verbreden hoor. Mijn man heeft later hetzelfde moeten laten doen.
Nu passen ze perfect!
xxx

Sophie

Meld misbruik17-2-2010 15:30:23

Hye Gwen, bij mij hetzelfde gebeurd ongeveer 1 maand voor de trouw. 3 maten te klein. En die man maar beweren dat dat niet kon zijn. We hebben dan maar die ring rond mijn vinger geprest en kreeg hem bijna niet meer af. Hij bleef erbij dat ik was bijgekomen (was net 3 kg afgevallen).
Hij heeft ze 2 maten vergroot.
1 week later zat de ring al beter maar was ze nog te klein, ze kreeg ze er wel over maar ze spande in mijn vinger. Maar die man zei dat dit normaal was, dat het door de warmte was etc. Ik vroeg om toch nog een maat te vergroten en hij zei nogal nors, dat ik dan niet moet afkomen als mijn ring van mijn vinger valt als ik op huwelijksreis ben. En toch nog eens moet die ring te proberen tot ik getrouwd ben, mss was ik heb toen gewoon. Ik heb toch mijn wil doorgedrongen en hem laten vergroten en nu zit hij perfect. Bij de laatste verandering zei hij dat het echt niet aan hem lag want dat ze dat nog nooooit meegemaakt hadden.

Pas op ik wil hier niet negatief doen over hun, hun service was snel en op tijd en ze waren bij het uitkiezen van de ringen zeer vriendelijk en attent maar niet willen toegeven dat je een fout hebt gemaakt vind ik wel héél erg. Hij heeft volgens mij gewoon de verkeerde maat opgeschreven, maar nee dat was volgens hem niet waar (maar al mijn andere ringen thuis passen wel nog) :-)

dus neem een maat waar je je goed bijvoelt.

xxx

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik18-2-2010 10:19:52

Ze geven inderdaad niet snel hun fouten toe en dat vind ik ook spijtig.
Ik wil toch wel even zeggen dat ze er alles aan hebben gedaan om het op te lossen en mijn ring zal 1.5 maat vergroot moeten worden.
Volgende week zou ik hem terug moeten hebben.

Gwen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...