Terug naar overzicht
Dag Sienke,Ik heb al zeer mooie kreatie gezien van Kristien Vanden Bulcke - Tiegemstraat 9 - 8572 Kaster tel. 056323382Dit is een zeer lieve mevr. die bij elke outfit de gepaste hoed ontwerpt. Je krijgt er zeer veel informatie betreft welke hoed bij jou figuur en kleed past. Echt professioneel en zo weet je zeker dat je op je dag geen blunder slaat.Ik heb al verschillende hoeden van haar.Groetjes
Ik ken iemand die echt prachtige hoeden maakt, ze stond onlangs in het nieuwsblad: mieke opdenbosch (Mie Chappeau) uit Nederokkerzeel (Leuven)Tel.: 016 - 234217.Ik heb al een aantal creaties van haar gezien en het was echt heel mooi, perfect aangepast aan de gezichtsvorm en perfecte afwerking.hopelijk ben je iets met deze info.vele groetjes
oh ja, als je haar belt zeg dan maar dat je gezonden bent door marijke van thaleia, ze kent mij.
Hallo Sienke,Mijn toekomstige schoonmama heeft een groothandel van hoeden. De winkel noemt Desmedt en co en ligt in Tielt, West-Vlaanderen. Ze maken de hoeden zelf, dus je kan kleur, model helemaal zelf kiezen.Zeker een aanrader!Liselotte
Hey,ook mijn schoonmoeder maakt hoeden. Echt hele mooie, zij zit in de minderbroedersrui in Antwerpen. Zeker de moeite!Succes
elissa aan dampoort in Gent!!! (Drongensesteenweg als k me niet vergis) Zaalig! en geweldig veel inspraak!!