Nu Online
Momenteel zijn er 348 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gezocht hoedemaakster

16-2-2010 12:40:23
Heey beste bruidjes,bruidegommen en aanverwanten,

Wij trouwen volgend jaar in april en ik heb mijn jurk laten maken door een tante. retro stijl. Nu wil ik zoals zoveel onder jullie echt schitteren op onze grote dag. dus ben ik nog op zoek naar een hoedenmaakster die een bijpassend hoedje kan maken voor mij.
Ken je zo iemand of ben je zo iemand laat mij dan iet weten.
greets sienke

Sienke
16-4-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1881

Ina
20-6-2010
 Meld misbruik16-2-2010 12:49:07

Dag Sienke,
Ik heb al zeer mooie kreatie gezien van Kristien Vanden Bulcke - Tiegemstraat 9 - 8572 Kaster tel. 056323382
Dit is een zeer lieve mevr. die bij elke outfit de gepaste hoed ontwerpt. Je krijgt er zeer veel informatie betreft welke hoed bij jou figuur en kleed past. Echt professioneel en zo weet je zeker dat je op je dag geen blunder slaat.Ik heb al verschillende hoeden van haar.
Groetjes

marijke
13-9-2009
 Meld misbruik16-2-2010 14:50:12

Ik ken iemand die echt prachtige hoeden maakt, ze stond onlangs in het nieuwsblad: mieke opdenbosch (Mie Chappeau) uit Nederokkerzeel (Leuven)Tel.: 016 - 234217.
Ik heb al een aantal creaties van haar gezien en het was echt heel mooi, perfect aangepast aan de gezichtsvorm en perfecte afwerking.
hopelijk ben je iets met deze info.
vele groetjes

marijke
13-9-2009
 Meld misbruik16-2-2010 14:52:26

oh ja, als je haar belt zeg dan maar dat je gezonden bent door marijke van thaleia, ze kent mij.

liselotte
26-6-2010
 Meld misbruik16-2-2010 15:03:08

Hallo Sienke,
Mijn toekomstige schoonmama heeft een groothandel van hoeden. De winkel noemt Desmedt en co en ligt in Tielt, West-Vlaanderen. Ze maken de hoeden zelf, dus je kan kleur, model helemaal zelf kiezen.
Zeker een aanrader!
Liselotte

Jamine
8-5-2010
 Meld misbruik16-2-2010 17:46:28

Hey,

ook mijn schoonmoeder maakt hoeden. Echt hele mooie, zij zit in de minderbroedersrui in Antwerpen. Zeker de moeite!
Succes

Katrien
2-10-2010
 Meld misbruik16-2-2010 22:08:59

elissa aan dampoort in Gent!!! (Drongensesteenweg als k me niet vergis) Zaalig! en geweldig veel inspraak!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...