Nu Online
Momenteel zijn er 627 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Echte aanraders

30-11-2005 18:36:46
Aan alle bruidjes,

In de zomer van '07 treden wij in het huwelijk en we zijn nu reeds volop aan het rondkijken:Video zoeken we nog;ceremoniewagens hebben we al en feestzaal ook.Dj sedert gisteren ook al.
Wat een verschil in prijzen zeg.
Ons huwelijk gaat door in regio Aalst en we waren op zoek naar een dj.Na enkele dj's gehoord te hebben ging ik ook eens langs bij dj Partysound.Toen we zijn prijs hoorden was ik versteld.De prijs die hij vertelde en voorlegde was een stuk lager dan al de andere discobars.
Zelfs met eventueel overuren scheelde het nog een pak.
We boekten hem direct en omdat we nu al vastlegden,kregen we er nog een korting bovenop.Ik moet echt zeggen dat we er direct goed ontvangen werden en dat hij zeker niet aandrong...Vragen staat immers vrij en dat was zeker het geval bij hem!!
Het is een zeer sympathiek persoon en echt zeer gastvrij.Ik denk dat er nog wel zijn hier op het forum die dat zullen beamen.
Als ceremonie hebben we L.Cornelis genomen en dat was daar idem zo.
Beide adressen zijn echt aanraders voor koppeltjes die nog zoeken naar ceremonie en dj.
Nu de volgende stap is een video.

Groetjes en succes in de zoektocht.

xxx Femke & Dirk.

Femke

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 932

Femke

Meld misbruik30-11-2005 18:39:21

Wat ik net nog vergat te vragen is het volgende: Weet er iemand soms een aanrader i.v.m. ceremoniekledij??

Alvast bedankt.

Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik30-11-2005 18:49:14

Dag Femke,

Wij trouwen op 11 maart 2006 ook in de buurt van Aalst. Voor ceremoniekledij gaan we eens kijken bij Labaere in Zottegem. We zijn er nog niet geweest, want toen ik een week of twee geleden een afspraak wou maken zeiden ze dat het nog te vroeg was. Dus gaan we kort na nieuwjaar eens kijken voor 't kostuum voor m'n ventje en de mannen van de suite. 'k Laat hier zeker op 't forum nog weten hoe 't geweest is!

Groetjes,
Sylvie

11/03/06

Erna

Meld misbruik30-11-2005 20:06:11

Femke

Voor video, informeer eens bij de handelaars op deze site, een mail kost je niets en geeft je normaal veel inlichtingen.

veel succes!

Sofie
7-7-2007
 Meld misbruik1-12-2005 12:49:37

Hey Femke,

Welkom in de groep van toekomstige bruidjes!

Wijzelf trouwen 7/07/2007 in Merchtem en hebben ook al wat gepland.

Wat de mailtjes van Erna betreft, moet ik je nog even informeren: luister daar absoluut niet naar. Erna probeert te adverteren via het forum, maar heeft nog altijd niet begrepen dat dat niet kan!

Wijzelf hebben al het gemeentehuis vastgelegd (datum en uur), de feestzaal, de DJ+videograaf (Elite uit Oostende, écht de moeite). Ik kan je de gegevens doorgeven als je wil.

Veel succes nog bij het plannen!

Groetjes,
Sofie
7/07/2007

Theo

Meld misbruik1-12-2005 15:04:27

Als je nog op zoek bent naar een video,en aangezien Erna hier reclame maakt.Dan mogen wij ons ook vermelden.Alhoewel ik boze reacties verwacht.Maar lees dan eerst onze voorwaarden en prijs.www.videomanie.be

Charlotte
15-9-2006
 Meld misbruik3-12-2005 14:12:07

Dag Femke,

Ik ben nog altijd wanhopig op zoek naar een ceremoniewagen. Zouden ze bij L. Cornelis ook wagens verhuren?

groetjes,

charlotte_declercq@hotmail.com

Femke

Meld misbruik7-12-2005 21:50:46

Beste Charlotte,

Ik zou zeker eens kontakt opnemen met hem.
Als zij niet meer kunnen,zullen ze zeker wel iemand door verwijzen.

Groetjes.

Wanneer is jullie grote dag??

Ilse

Meld misbruik9-12-2005 15:07:19

Femke,

Bedankt voor je tip.Wij trouwen volgende zomer in mei en hebben deze week reeds dj partysound vastgelegt.
De ceremoniewagens moeten we nog vastleggen maar dat is nog niet gebeurd.We zijn zeker zinnens van ook eens bij hem langs te gaan.
In januari is het huwelijksbeurs in Gent en daar staan ze ook beiden.Dat vertelde dj partysound ons.

Wat me opviel was terwijl we bij de dj waren,kreeg hij 2 telefoontjes voor feesten ook voor'07 (zoals jullie) en hij moest ze beiden afzeggen omdat hij reeds bezet was.

Eigenlijk gingen we enkel voor wat info maar we namen toch de beslissing om direct vast te leggen.
Hij toonde zijn agenda en er stonden zelfs al meerdere feesten op voor 2007.Persoonlijk vind ik dat wel wat vroeg om reeds zolang op voorhand te boeken maar ja,sommige mensen willen vroeg zijn hé.Nu begrijp ik waarom.
Succes met je verdere zoektocht en hou ons op de hoogte.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...