Nu Online
Momenteel zijn er 515 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

te vroeg??

16-2-2010 18:56:00
hoi ,

wij trouwen vlogend jaar in april de 16de.
Mijn ventje heeft me 5 februari ten huwelijk gevraagd dus ik ben al beetje inactie geschoten. al serieus zitten brainstormen met mijn ventje en we hebben wel een idee hoe we graag zouden hebben dat onze dag eruit moet zien.
Ik heb gewoon soms het gevoel dat ik te vroeg in actie aan het schieten ben, of soms ook het gevoel dat ik tijd tekort zal hebben.
Wanneer begin je eigenlijk je trouw vast te leggen?????
groetjes stefanie

stefanie

Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 751

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik16-2-2010 18:59:41

Heykes

Eerst en vooral een dikke proficiat met het komende huwelijk. Tegen dat jij trouwt ben ik net die dag een jaartje getrouwd want wij trouwen dit jaar de 16de april ;).
Wat ik eerst en vooral gaan vastleggen ben is mijn feestzaal, mijn ceremoniemeester( als je die wilt natuurlijk) mijn dj en mijn fotograaf. Daarna mijn wet in potlood gaan vastleggen en dan de kerk vastgelegd ( vooral als je op een bepaald uur wilt trouwen ;) ) veel plezier ;)

groetjes
Petroeska
16/04/2010

stefanie

Meld misbruik16-2-2010 19:06:19

ik denk dat dat idd de eerste dingen zijn die wij nu gaan afspreken. ben hier beizg met telefoontjes te doen. het si wel spannend allemaal.
alvast een leuke trouw de 16de
groetjes

els
9-4-2011
 Meld misbruik16-2-2010 19:06:34

Je bent zeker niet te vroeg. Wij trouwen 9 april en hebben ook al de grootste dingen besproken. Sinds dit weekeind ligt de feestzaal en de fotograaf vast. Je hebt nu tenminste rustig te tijd om alles uit te zoeken en te vergelijken. Wat vastligt is weer een zorg minder, e.
Veel plezier met de hele zoektocht!

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik16-2-2010 19:16:37

Thx zunne. Kan ik geloven dat het spannend is. Kvond da ook allemaal super. Nu zit ik zo wat in een zwart gat daar alles geregeld is , nu nog enkel afwachten op mijn reacties van de uitgenodigden en vrijdag nog eens mijn kleedje gaan passen. Maar 1 tip geniet van alle voorbereidingen.
Veel plezier met u zoektocht naar alles.

groetjes Petroeska

natasja
6-5-2011
 Meld misbruik16-2-2010 20:14:27

hey,
wij trouwen in 6 mei volgend jaar.
wij hebben onze zaal,dj en fotograaf al. en sinfs vorige week heb ik men kleed ook al gekozen. moet alleen de kleur nog doorgeven eind mei dit jaar. pff als je zin hebt om er in te vliegen,gewoon doen en genieten...
ik ben iemand die alles graag op tijd klaar heeft
x

Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik16-2-2010 20:34:02

wij trouwen op 30 juli dit jaar, en zijn begonnen November vorig jaar. Dus mss een beetje vroeg.. maar met brainstormen kun je nooit te vroeg beginnen he :) xxx

Nathalie
17-9-2011
 Meld misbruik16-2-2010 21:15:07

Hoi allemaal!
Ik vind het absoluut niet te vroeg. Wij zijn verloofd sinds eind vorig jaar en trouwen pas in de zomer van 2011. Wij zijn er ook 'volop' mee bezig: wat willen we en hoe, wat kost het allemaal,...
Bij ons ligt al vast wie het eten doet, nu alleen nog een zaal en dan kunnen we naar de gemeente op een optie (of zoiets) te nemen. Ik vind het ook spannend zo!
groetjes

Desmet
4-9-2010
 Meld misbruik16-2-2010 21:16:17

Hoi, te vroeg ben je nooit hoor!
Ik ben daar alleszins van verschoten, wij zijn gaan kijken voor de feestlocatie in oktober2009 en hadden geluk dat er op 4 september 2010 een koppel had afgezegd, alles zat gewoon vol van weekends, in de week is het natuurlijk wel makkelijker. Ook ivm trouwkledij; heb in het begin van de maand mijn droomkleedje gevonden, maar ik was toch ook niet te laat, duurt 5 maand om dit te laten maken zonder retouchen enzo bijgeregekend. Beter iets te vroeg dus :) dan moet je jezelf niet zo opjagen! al doe je dat sowieso wel al wat denk ik da hoort erbij hé =d
groetjes margot

Isabelle
12-2-2011
 Meld misbruik17-2-2010 9:19:30

Wij trouwen in februari 2011 en ben ook al sinds januari aan het plannen. Onze zaal ligt ondertussen al vast en zijn nu op zoek naar een kerk (buiten onze eigen parochie). Qua ideetjes ligt er trouwens ook al veel vast. Ik vind dat het relaxer is als je alles op tijd kan regelen (en kan je de kosten ook wat meer spreiden)

stefanie

Meld misbruik17-2-2010 10:03:27

iedereen heeft groot gelijk!!! ik vind het zalig nu om alles op te zoeken, te brainstormen,....... ik zie het gewoon volldeig zitten om er "onze" dag van te maken!! als ik voor iets ga, aan de kant allemaal dan (haha) straks zal ik nog veranderen in bridezilla. de enige die me eigelijk goed de kast op krijgt is mijn schoonmoeder (negenren zeker)?
het zal zalig worden!!! veel geluk en een super dag aan al die bruidjes van nu
16/4/20011

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik17-2-2010 11:38:03

Te vroeg... wat is dat hé?
Te vroeg ben je praktisch gezien niet, maar denk dat 't wel erg vervelend kan zijn als je soms toch stil valt omdat er gewoon niets meer te doen valt zoveel op voorhand. Zelf zou'k dan juist weer uitstelgedrag vertonen met "nog tijd genoeg" waardoor 't ineens veel wordt. Wij doen verloving en trouw in minder dan 1 jaar. In Augustus verloofd, in november begonnen eigenlijk en in juli trouwen. Dat gaat ook goed. Ik wou ook niet zolang wachten om te trouwen, eindelijk die vraag en dan zou'k nog zolang moete wachten zeker? No way! :)

Enfin, "te vroeg" ben je dus niet, maar denk dat je wel stalen zenuwen nodig hebt om al dat geduld uit te oefenen, zowel tegen wanneer je gaat trouwen als tegen wanneer je eindelijk nog eens iets kan afvinken, er zijn nu eenmaal dingen die je niet erg lang op voorhand kan regelen.

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik17-2-2010 11:40:08

Ahjah, wa'k ook nog wou zeggen, wij zijn er nu relaxed ook wel mee bezig hoor, maar 't is ni dat we ooit "niks" meer kunnen doen, en dat maakt 't wel fijn en misschien wel intenser naar toeleven, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen, want kan niet vergelijken. :)

Anyway, enjoy!

kristien
25-6-2010
 Meld misbruik17-2-2010 14:31:08

Wij zijn 3jaar verloofd, en trouwen 25 juni. eene jaartje geleden zijn we stillaan begonnen dingen uit te pluizen en te plannen, en nu hebben we tijd genoeg :) te vroeg ben je zeker niet, maar hou er rekening mee dat je af en toe wel dingen zal willen doen die je nog niet kàn doen zo lang op voorhand! Maar de zaal vastleggen en zo, geen probleem, hoe vroeger hoe beter, dan ben je voor al de rest om een optie te nemen.
succes!

Dominique
26-6-2010
 Meld misbruik17-2-2010 21:53:47

Hey Stefanie,

ben het volledig eens met de meesten hier. Te vroeg ben je eigenlijk nooit. Integendeel ; dat geeft je juist véél tijd om de verschillende offertes goed te bestuderen en evtl al te reserveren. Want na je feestzaal, stadhuis en kerk mag je direct 'jacht' maken op een fotograaf en een DJ ; zoals in elk beroep zijn de goeden nl. héél snel geboekt.
Wij zijn er ook heel vroeg mee begonnen omdat we alles graag mooi op tijd hebben. Rushen en stressen is niks voor ons !
Dus doe maar rustig voort, zou ik zeggen.
Je zal zien, het is veel leuker om bijna overal 1e keus te hebben dan net te laat te komen :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...