Nu Online
Momenteel zijn er 65 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kledij moeder - Roeselare

16-2-2010 20:02:50
Hoi allemaal
Op 7 augustus trouwen wij. Morgen ga ik met mijn moeder voor de eerste keer op jacht om dé kledij voor haar te vinden.
Nu trouwen wij niet met een suite. Wij gaan gewoon aan de poort van de kerk staan om iedereen te verwelkomen, en doen het dus iets minder chique. De kledij van onze familie moet dus ook niet de "echte suite-kledij" zijn, als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Morgen ga ik met haar zeker naar Den Yzer in Ardooie, om daar eens te kijken - niet in de merken als Linea Rafaelli en zo, wel in de "gewone chique kleren". Nu wilde ik jullie vragen of jullie in de regio Roeselare nog dergelijke winkels à la Den Yzer kennen? Dan kunnen we daar ook eens gaan kijken.
Dankjulliewel alvast voor jullie reacties!

Tine
07/08/2010

Tine
7-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 433

nathalie
2-7-2010
 Meld misbruik17-2-2010 10:06:48

Hallo,

Mijn ma gaat ook naar daar(den yzer) gaan kijken voor haar kledij,zeer goeie kwaliteit en toch schappelijk van prijs..
Anders direct in de buurt weet ik niet direct iets.

Jessy

Meld misbruik17-2-2010 12:24:08

Misschien in Deleye?
Groetjes

Edel
7-8-2010
 Meld misbruik18-2-2010 13:22:39

Hey,

Geen idee maar we trouwen wel op dezelfde dag!

Groetjs,
Edel
07/08/2010

Tine
7-8-2010
 Meld misbruik18-2-2010 18:57:05

Ondertussen zijn we een paar dagen verder, en we hebben iets gevonden deze morgen. En dan nog wel bij La Sposa. We hadden daar een afspraak gemaakt omdat we dachten "kijken kost niets en wie weet doen we daar ideeën op", maar ze hadden daar het perfecte kleedje voor m'n moeder. 't Is er eentje van Oni Onik, niet lang maar tot aan de knie, sjiek maar niet overdreven. Echt helemaal wat we zochten! Mijn moeder content en ik ook!
Toch bedankt voor jullie reacties!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...