Terug naar overzicht
Wij hebben hem ook genomen, ook omdat zijn offerte echt wel het beste was.Hij is bij ons thuis langs geweest en hij viel echt 100 % mee. Een jonge toffe kerel die helemaal naar je eigen smaak draait.Hij vroeg welke liedjes we zeker wilden horen, welke radiostations we goed vinden, welke leeftijden er zullen zijn op het feest, ...Ik heb echt een goeie indruk van hem. Maar ik heb hem nog niet horen spelen... Dus een gok blijft het sowieso. Hij maakt er ook geen probleem van om ver te komen, bij ons moet hij toch een eindje rijden (van de streek van Lier naar Kalmthout). Hij is zelfs diezelfde avond nog langs onze feestzaal gereden om de zaal eens te bekijken.
Hoeveel vraagt hij?Wij zijn ook nog op zoek naar een dj, maar het is redelijk moeilijk om een goeie te vinden. Het grootste probleem is natuurlijk dat je niet weet hoe goed ze zijn. En de getrouwde mensen zitten natuurlijk niet meer op de forums ...
Hij komt rond 18.00 uur en blijft tot het einde van het feest. En vraagt 375 € all-in (installatie, vervoer, btw, ... alles zit erbij). Heel redelijk van prijs dus volgens mij.
Bij ons komt hij om 19u en vraagt hij 350 euro, ook all-in. Goedkoper heb ik niet gevonden...