TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Brenda
|
1-12-2005 10:31:02
Dag Daisy,
Ik zou beginnen met de zaal vast te leggen, of als je nog niet weet waar.Kan je overal eens info gaan vragen. Zo ook info over fotografen en ceremoniemeeseters en dergelijke en je heb dan nog voldoende tijd om te beslissen wie of wat je wil. Als je van iets zeker bent kan je het altijd al vastleggen dan ben je ook gerust. Hopelijk ben je er iets mee.
groetjes Davine
|
|
Sofie
7-7-2007
|
1-12-2005 12:36:09
Hoi Daisy,
Wij trouwen ook op 7/07/2007! Op het forum zal je ook Nathalie tegenkomen, zij trouwt ook op onze dag.
Leuk dat er eindelijk wat 7-7-7-bruidjes bijkomen. Zo kunnen we samen aftellen!
Inderdaad, het is een speciale datum en daarom is het best dat je er zo vroeg mogelijk aan begint!
Het eerste wat wij gedaan hebben, is een mailtje gestuurd naar het gemeentehuis om de datum en het uur van de wettelijke trouw al vast te leggen. De kerk hebben we nog niet vastgelegd (een kerk kan je altijd nog wel vinden, denk ik, kan het in de ene niet dan kies je gewoon een andere).
Ook de feestzaal en de DJ+videograaf hebben wij al vastgelegd. Ik moet zeggen dat er al een feestzaal was die geboekt was voor die dag en bij de videograaf was er ook al één koppel dat geboekt had voor die dag.
Ik zou dus het gemeentehuis en de feestzaal z.s.m. vastleggen (gemeentehuis enkel al de datum inplannen, in ondertrouw gaan kan je pas vanaf 7/1/2007). Maar om de feestzaal van jouw dromen te hebben, wacht je best niet te lang.
Groetjes, Sofie 7/07/2007
|
|
Daisy
7-7-2007
|
1-12-2005 13:24:33
Hoi Davine en Sofie,
bedankt voor de reactie.
Sofie, ja kunnen we inderdaad samen aftellen. Ik ga morgenmiddag eens naar het gemeentehuis gaan. Ik was al een beetje in paniek, ik ben nog zo jong en er is niemand in mijn vriendenkring die al getrouwd is. Ook ben ik de eerste in de familie, van de kinderen, die gaat trouwen. Ik heb dus niemand als voorbeeld ofzo... Ik wist gewoon niet waar ik mee moest beginnen, ik zal alles maar rustig doen en me niet opjagen :-) Maar dit forum lijkt me wel een goede manier om wat tips te krijgen... Je zult me hier zeker nog wel tegenkomen :-)
groetjes
|
|
Sofie
7-7-2007
|
1-12-2005 13:28:00
Hey Daisy,
Je mag me ook altijd privé-mailen, hoor. Dat is misschien gemakkelijker! Mijn e-mailadres is: sofie.desmedt@loyens.com.
Ikzelf ben ook de oudste van de kleinkinderen, dus de eerste die zal trouwen. Ik ben 23 jaar en voor mij is ook alles wat zoeken. Maar dat maakt het des te plezanter en spannender!
Mail me maar als je meer informatie over iets wilt. Ik mail met Nathalie ook over en weer, zo tellen we samen af, plezant!
Groetjes, Sofie 7/07/2007
|
|
Joke
7-7-2007
|
5-12-2005 13:20:03
Hallo Daisy,
Ook wij trouwen op 07 juli 2007!! Er komen hoe langer hoe meer bruidjes opduiken die op deze datum huwen, ik vind het echt fijn. Het is toch wel een hele speciale datum hé.
Wij hebben ook al het één en het ander vastgelegd. De feestzaal ligt al vast, dat is Hof Ten Daele in Herzele geworden. Onze ceremoniewagens hebben wij ook alvast gereserveerd, een witte limousine voor de ouders en getuigen en wijzelf zullen plaatsnemen in een bloedrode Excalibur. Onze trouwringen zijn ook al besteld, dit was eigenlijk toevallig. We waren naar een huwelijksbeurs geweest waar een stand was van een juwelier uit Nieuwerkerken waarvan ik ook al artikels gezien had in bruidsmagazines. Aangezien we allebei quasi onmiddellijk onze "droomring" hadden gespot, hebben we die maar direct vastgelegd.
Het volgende op onze lijst is een fotograaf zoeken.
Ik zou je aanraden om niet te lang te wachten om bepaalde dingen vast te leggen want aangezien het zo'n speciale datum is, is alles al vlug besproken.
Groetjes,
Joke 07/07/07
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|