Terug naar overzicht
hey!wij hebben geen cadeaus aan onze getuigen gegeven. onze broers en zus waren vereerd dat ze dat mochten doen.groetjes!
Wij geven ook geen kado's, ook niet aan de ouders. Wel geven we achteraf een fotoalbum of een foto op doek!
Dag,Wij hebben geen kado gegeven aan onze getuigen. Ik vind het opzich al een eer om getuigen te zijn.Groetjes Frida
Hier geen kado maar we gaan er eens mee op restaurant! Geen overdreven duur, maar gewoon een goed restaurant... Groetjes,Stephanie
Bedankt voor de reacties.Ik denk dat ik dan toch ook geen kado ga doen. Was erover aan 't nadenken, omdat ik er hier zoveel over lees, maar vind het toch ook een beetje erover... Kan ik iedereen wel kado's gaan geven ;)
Hey,Wij geven getuigen ook geen cadeau. Zij zetten enkel hun handtekening dus zie niet in waarom dat nodig zou zijn.Ouders gaan we wel mooie cadeau geven gezien zij groot deel mee financieren.Succes nog!
Hoi Lieve,geen paniek. Wij doen dit ook niet. Mijn vriend is daar niet zo voor te vinden, maar we zullen met hen wel eens gaan eten ofzo denk ikgroetjes
Bij ons mogen de getuigen meerijden in het gehuurde busje, dat lijkt mij wel kado genoeg ;-)
Bij ons geen kadoos voor de getuigen, geen snoepzakjes voor de kindjes die naar de kerk komen en ook geen kado voor de ouders op het avondfeest (zij krijgen later wel iets, maar niet op het feest zelf)... Gewoon doen wat jullie zelf willen!
Wij deden dat wel, aangezien onze getuigen ook onze broers waren en we hun 'getuigenis' eigenlijk ook wel zagen als hun 'goedkeuring', dus ja... Wij hadden wel een bedanking voorzien.Groetjes,Véro
wij doen daar ook niet aan mee...onze dag is zo ingedeeld dat wij enkel met onze ouders, grootouders en getuigen gaan eten (het geluk van een kleine familie te hebben) en 's avonds een dansfeest geven voor al de rest. Dat vind ik al een mooi cadeau op zich.
Wij zijn pas gaan eten met onze getuigen. (een half jaar na den trouw) Was zowiezo nog eens leuk om met z'n allen samen te zijn. (als't maar nen naam heeft om er nog eens op uit te trekken hé) groetjes, Carolina
wij gaven op het feest gewoon bloemen af aan de ouders en de vrouwelijke getuige, en de mannelijke getuige kreeg een fles wijn. Gewoon simpel gehouden, ze zaten wel mee aan de eretafel... en ze krijgen zo ook al vaal, het waren de meter en peter van onze kindjes en onze beste vrienden
wij geven wel een cadeautje aan de getuigen. Zij regelen ook onze vrijgezelle en helpen wel erg veel met de voorbereidingen. Om hen hiervoor te bedanken geven we hen wel een cadeau. Wel niet tijdens het feest, eerder in de loop van de dag... Andere mensen hebben daar niet altijd zaken mee vind ik!Groetjes
Wij geven ook een kleine attentie mits ze ook veel meehelpen.Wij hebben via www.bedankjes.nl een doosje met 2 balpennen besteld, is gegraveerd en aangezien ze die dag hun handtekening plaatsen wel geschikt vind ik.Gwen14.05.2010.
Bedankt voor de vele reacties. Ik denk dat ik toch geen cadeau ga voorzien. Uiteindelijk is iedereen in het gemeentehuis getuige, met dit verschil dat zij een handtekening zetten. Toch blij om te lezen dat het dus niet ongewoon is om geen cadeau te voorzien.