Terug naar overzicht
Hoikes,Nu in de buurt van Ieper niet meteen. Maar wij leveren over geheel Belgie ballondecoraties.Misschien dat je bij ons terecht kan.Meer info of info aanvragen kan je op www.ka-music.be We leveren regelmatig ook in de regio van de kust.
In Wevelgem is er een winkel "bonbon ballon" op de grote baan van Menen naar Wevelgem aan de rechterkant. Daar kun je allerlei ballondecoraties krijgen...
Tip even ballonatelier.be in, in de zoekmachine van youtube, of gebruik volgende link: http://www.youtube.com/watch?v=iOEI9ZtRAr0 ,zij decoreren ter plaatse in heel België, en maken heel mooie dingen...Anders is er WAWBalloons in Vichte
De ballondecoraties bij bon bon ballon zijn schitterend en zeer prachtig.Zo heb je bvb de huwelijksmand met kleine ballonnen en witte duiven ( 90 euro) Heeeeeeeeel moooi.Wel moet ik zeggen dat de vriendelijkheid en bediening daar zeer ondermaats is .Toen wij daar zijn geweest, rook ze uren in de wind naar den alcohol .De bestelling die wij geplaatst hadden was op het moment toen we het moesten ophalen niet klaar ( zogezegd vergeten) Toen heeft de zoon alles nog klaar gemaakt . uiteindelijk was alles wel in orde , maarja .... voor hetzelfde geld was dat niet zo !Nuja , eind goed ....Grts
HeykesIn Kortemark is er een goeie ballonwinkel. Heel vriendelijk en heel behulpzaam, leggen alles heel goed uit. Je vindt ze terug op het internet. Ik heb mijn balonnen daar besteld en kben nu al tevreden over hun service( al enkele cadeautjes gegeven verpakt in ballonvorm)groetjesPetroeska