Terug naar overzicht
Salon Waerboom in Groot Bijgaarden
Hey,een vriendin van me is getrouwd in kasteel Diepensteyn (Steenhuffel, bij Londerzeel als ik me niet vergis) en die hebben overnacht in een mooie B&B die eraan gelegen was(niet van het kasteel zelf, maar gewoon te voet op een paar min ervandaan) Zij waren heel tevreden... Misschien kan het u helpen? grtjes
hallo,Het Aulnenhof te Walshoutem is een mooie zaal en sinds kort is er ook mogelijkheid tot logeren (prachtig nieuwe kamers). Kijk maar eens op www.aulnenhof.be Groetjes,Els
Net over de grens in Waals-Brabant (in Arquennes, onder Nijvel) ligt een sprookjeslokatie: Chateau de la Rocq. Er zijn geloof ik 16 tweepersoonkamers en 4 enkele kamers. 's Anderendaags kan je met z'n allen gezellig brunchen ter plaatse.Wel prijzig!Anders is De Waerboom een grote aanrader: heel goed bereikbaar en trouwexperts. Het Gravenhof in Dworp heeft ook kamers, maar hier heb ik geen ervaring mee.Veel plezier!
Zuid-VLaams Brabant (regio Halle), Noord-VB (Vilvoorde) of oost-VB (Leuven)?
Hey, Heerlijckijt van Elsmeren in Geetbets is ook een aanrader.je krijgt daar een heel domein van 2ha met 23 kamers voor jullie alleen. Het kost wel 2840 euro, maar mij lijkt dat niet veel als je ziet wat je ervoor in de plaats krijgt.Spijtig dat wij er niet kunnen van gebruik maken, alle mogelijke dagen voor ons waren al bezet.Groetjes
@kathleen: we wonen in Leuven, dus het zou gemakkelijk zijn om iets in de buurt van Leuven te vinden.Bedankt allemaal voor jullie reacties! We gaan al enkele zalen bekijken!
Tip voor Leuven city: The Faculty Club met aanpalend het Begijnhof Congreshotel.Groetjes