Nu Online
Momenteel zijn er 350 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tekst op uitnodigingen

17-2-2010 20:19:31
Hey!

Het is mss nog vroeg, maar ik ben bezig met een tekst te formuleren voor onze uitnodigingen. We trouwen pas op 27 augustus, maar ik had dit graag al doorgegeven aan de ontwerper van de uitnodigingen.
Maar, wat moet er allemaal op een uitnodiging?
En nodig je de mensen ook uit naar het stadhuis of enkel naar de kerk?
Wat ik wel al weet is dat ik ga werken met kaartjes voor receptie, avondfeest of receptie+avondfeest... Maar hoe kun je dit leuk formuleren?

Hopelijk kunnen jullie mij vooruit helpen!

Groetjes,
Elien

Elien
27-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1073

Annemie
8-5-2010
 Meld misbruik18-2-2010 9:15:51

Hoi
Wij nodigen alleen uit voor de kerk, gemeentehuis is alleen voor naaste familie.
Wat er allemaal op een uitnodiging moet:
- feestadres
- graag antwoorden voor ../../....
- nummer waar ze je op kunnen bereiken om toe te zeggen
- kadotip:....
- jouw naam en naam van je toekomstige
- dat je ze uitnodigd voor de kerk
- eventueel namen van je ouders
- je eigen adres
- kaartje uitnodiging receptie
- kaartje uitnodiging avondfeest

Ik mag mijn uitnodigingen overmorgen gaan halen, ze worden momenteel gedrukt, ben eens benieuwd!
Groetjes 08/05/2010

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik18-2-2010 10:02:18

Na heel veel regelen gaan wij onze toekomst bezegelen!

x & x

geven elkaar het Ja-woord op vrijdag 14 mei 2010
in het stadhuis te ..... om 00.00 uur.

Het kerkelijk huwelijk vindt plaats om 00.00 uur
in de .... kerk te .....

Wij willen graag ons geluk met jullie delen en nodigen jullie daarom uit
op ons avondfeest om 00.00 uur in het .... te .....

Laat u ons vóór 12 april 2010 even weten of u kunt komen op de dag van onze dromen!
0000- 00 00 00 (...) – 0000 - 00 00 00 (...)

Cadeautip: teken envelop of 000-0000000-00

Gwen
14.05.2010.

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik18-2-2010 11:13:09

Wij steken er ook nog een kaartje bij met de routebeschrijving.

Gwen

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik18-2-2010 12:44:40

Wij hadden 2 versies, een voor mensen enkel receptie en een voor de avondgasten.
Wij hebben gewoon 2 verschillende drukken gedaan. Zonder kaartjes erbij te steken.
Onze uitnodigingskaart was een postkaart met vakantiefoto's van ons op de voorkant en op de achterkant aan de linkerzijde de uitnodiging. de fake postzegel was ook een fotoke van onszelf erop en dan hieronder het adres van de genodigden.
We hebben het kaartje wel in een enveloppe gestoken om dit niet te beschadigen.
onze tekst was:
We willen jullie laten delen in ons geluk en daarom nodigen we jullie op 4 juli 2009 uit om getuige te zijn van DE reis van ons leven.
Je bent van harte welkom op onze huwelijksceremonie die om 17 u plaatsvind, in feestzaal ..., ... te ...
Aansluitend, om 19u, vergasten we jullie op een culinair grilfestijn, waarna we jullie graag uitnodigen op de dansvloer.
Graag een seintje voor 1 mei, zowel voor ceremonie als avondfeest.
Ellen: tel nr. Bjorn: tel. nr

We hebben al vele potten en pannen, maar nog 1001 plannen. afbeelding enveloppe + cadeautip erbij geschreven.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...